כמה שאלות לגבי תרופות - אשמח למענה בבקשה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כמה שאלות לגבי תרופות - אשמח למענה בבקשה
    אריק וולך
    09/10/2016

    שלום וברכה, כמה שאלות

    ידוע שלוסטרל מעכבת אורגזמה בתופעת הלוואי שלה
    רציתי לדעת האם כמה שהמינון יהיה גבוה יותר - כך האורגזמה בעצם תתעכב יותר? או שזה לא משנה אם אקח מינון של 50 או 150 מ"ג?

    עוד שאלה
    אם פאקסט 60 מ"ג גרם לי לאפיזודה פסיכוטית - האם גם לוסטרל 200 מ"ג יגרום לפסיכוזה? או שאלו תרופות אחרות? הרי שניהם SSRI..
    (יש לציין שהלוסטרל נלקח יחד עם 150 מ"ג למיקטל)

    ושאלה אחרונה
    האם יש סיכוי גבוה יותר להשמנה כשאתה נוטל לוסטרל ואבילפיי יחד מאשר שאתה נוטל רק לוסטרל?
    (מדובר על מינון 5 מ"ג אבילפיי ו150 מ"ג לוסטרל)

    תודה מראש ושבוע טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובות

    ד``ר יונתן דוידאור
    05/11/2016

    1. ככל שהמינון גבוה יותר, הסיכוי לתופעות לוואי גודל
    2. לא מומלץ SSRI כאשר יש תגובה פסיכוטית
    3.לוסטרל ואביליפי , נחשבות בטוחות והשמנה לא שכיחה בשניהם, הסיכוי נמוך..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו