אם התרופה לא מתאימה?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אם התרופה לא מתאימה?
    רחלי
    06/11/2016

    אם הבן שלי שהוא בן 23 וחצי נוטל את התרופה 650 סרוקוול xr ועוד 600 וולפרל והוא רק מרגיש יותר רע ונוטל זאת במשך חדשיים וחצי? האם צריך להחליף לו את התרופה ? האם הכמות שהרופא נתן מזיקה לו? הוא טוען שהוא הרוס ולא יכול לתפקד בגלל התרופות ושהוא זומבי ורוצה רק למות. מה עושים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אם התרופה לא מתאימה?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יכול להיות

    שמוליק
    07/11/2016

    שלום רחלי.

    אינני רופא.

    יכול להיות שהזומביות היא תופעת לוואי של הסרוקוול. זומביות היא תופעת לוואי שכיחה של סרוקוול ובכלל של תרופות אנטי-פסיכוטיות.
    הרבה פעמים אומרים שמדובר בכלל בתסמינים שליליים של המחלה, ושוללים לחלוטין את האפשרות הזו - משהו שעלול לערער את האמון במערכת.

    השאלה האם להפסיק או לא היא שאלה של תועלת מול נזק. יש מקום להסתפק מה עלול להיות הנזק של הפסקת התרופה; לא ברור על סמך מה האיבחון הוא הליך סכיזופרני, שאולי יכול להצדיק תרופה אנטי-פסיכוטית אם כי במקרים מסויימים נותנים תרופה אנטי-פסיכוטית גם לדיכאון. יש לברר את העניין מול הרופא המטפל.

    ככלל, הרופאים של הפורום עיקביים בגישתם לכלול גם טיפולים פסיכולוגיים. הטיפולים הפסיכולוגיים יכולים להביא למצב שבו לא יהיה יותר צורך בתרופות. אני הגעתי למצב כזה אחרי ארבעה אישפוזים שכולם חוץ מהאחרון היו במצב פסיכוטי חריף, וזה אומר שזה אפשרי גם במקרים קשים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו