אני סובל מocd קשה, ברצוני לשאול כמה שאלות:

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אני סובל מocd קשה, ברצוני לשאול כמה שאלות:
    חיים
    23/12/2016

    שלום, אני סובל מocd, זה מתבטא בחיים שלי בצורה כזו:
    מחשבות טורדניות כל היום רצות בראש בתדירות גבוהה מאוד, אובססיה לאנשים, אובססיה לסדר וניקיון, חוסר הנאה עם אנשים, חרדה, דיכאון, חוסר ריכוז, אי שקט, התמכרות קשה לגראס שרק מקצין לי הocd ופוגע בי משמעותית, פוגע לי בזיכרון, ובשורה תחתונה הocd משתלט על חיי ולא אני עליו.
    הפסיכיאטרית שלי הנחתה אותי לקחת 300 מילגרם פבוקסיל
    150 בבוקר ועוד 150 בערב.
    כמובן שהתחלתי בהדרגה ומזה שבוע אני עם המיליגרם המקסימלי 300.
    אני מאוד מוטרד מהocd, האם הפבוקסיל יכול לעזור בתסמינים אלו? אם כן, כמה זמן זה לוקח?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • OCD

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    הטיפול ב OCD

    SSRI במינון מקסימלי ( פאבוקסיל 300 אכן מינון מתאים)
    שילוב טיפול כגון CBT ואו היפנוזה רפואית
    לעתים יש צורך בהוספת
    נוגד פסיכוזה או מייצב מצב רוח.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו