וייפאקס כטיפול ב OCD מעל שנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וייפאקס כטיפול ב OCD מעל שנה
    ליאור
    23/12/2016

    שלום ,
    אני נוטל כבר מעל שנה וייפאקס XR , במינון של 150 מ״ג ביום כטיפול ל OCD .הייתי גם בטיפול cbt ואני חש שיפור משמעותי בחודשים האחרונים. לפני וייפאקס טופלתי עם אנאפרניל והרגשתי שהתרופה פוגעת בחילוף החומרים שלי וגורמת לי לעצירות ולהעלאה במשקל. אחרי שהפסקתי עם אנאפרניל הרגשתי שהמצב השתפר אבל עדיין לא כמן שהיה שכלא נטלתי תרופות. האם עצירות ושינוי בחילוף החומרים היא תופעת לוואי שכיחה לוייפאקס? האם כדאי להוריד במינון בגלל תחושת השיפור? בנוסף, האם לאחר נטילת תרופה במשך הרבה זמן יכולה לשנות את חילוף החומרים לתמיד ( הגוף התרגל למצב זה) או שחילוף החומרים חוזר לקדמותו עם הפסקת/הקטנת מינון התרופה . רק מחדד שהשאלות שלי לגבי וייפאקס
    תודה רבה!
    ליאור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • וויפאקס

    ד``ר יונתן דוידאור
    27/12/2016

    התופעות לוואי הנ"ל לא שכיחות, אך ייתכן..
    הפחתה של המינון ( 150 לא גבוה ולפעמים לא מספיק עבור OCD ) , יש סיכוי סביר , שיוביל להחמרה ב OCD.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו