סימבלטה וטרנקסל והמצב לא משתנה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • סימבלטה וטרנקסל והמצב לא משתנה
    איילה
    28/12/2016

    היי. אני לוקחת כבר כ-8 חודשים סימבלטה 90 מ"ג ולא מרגישה ממש שמצבי משתפר. יש לי כל יום לחץ בראש במיוחד כשאני מתעוררת, חוסר תיאבון, חלומות מוזרים, לפעמים חולשה כללית, שינויים במצבי רוח וכו'. בהמלצת הפסיכיאטר, אני מתחילה היום לרדת ממינון של 90 סימבלטה ל-60 ובמקביל לקחת Venlafaxin 37.5 מ"ג ולרדת מהסימבלטה בהדרגה. בבית מרקחת נתנו לי את הכדור וונולה. האם זה בסדר? או שזהו תחליף כלשהו ועליי להתעקש על כדור מסויים של Venlafaxin ? אני בינתיים ממשיכה לקחת גם 10 מ"ג טרנקסל בבוקר ובערב. האם צפויות לי תופעות לוואי כלשהן בעקבות ההחלפה?
    שאלה נוספת - האם לבעיית הלחץ בראש התמידי והדכדוך יכול להיות שהכדור סרנדה יעזור לי? כי שמעתי מהרבה אנשים שזה עוזר.
    אשמח להתייחסותך.
    תודה מראש
    דיאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זהירות

    ד``ר יונתן דוידאור
    16/01/2017

    יש צורך בזהירות בשילוב וויפאקס + סימבאלטה.
    יש צורך להערכה מסודרת, שליללת בעיה גופנית, תזונה, בירור גורמי דחק ומרכיב פסיכולוגי, מיפוי תרופתי ובניית תוכנית טיפול...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו