מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- טיפול תרופתי לא עוזרג`רי08/01/2017
שלום אני כבר לא יודע לאן לפנות המצב שלי מאוד לא יציב הטיפול התרופתי המסיבי שאני לוקח לא עוזר אני בקושי יושן עברתי שתי התקפי פאניקה קשים השבוע שהביעו אותי עד המיון ניסיון אובדני ליפני חודש אני בקושי מצליח לישון לא אוכל בקושי מתפקד אני לא מצליח לצאת מהחרדות שלי והזכרונות המאוד קשיים מהחיים שלי שחוזרים כל יום כל כך הרבה תרופות שניסיתי רספרידל רסיטל.קלונקס לוריין נוקטורנו היום אני על פאקסט 20 מג פעמיים ביום מודל 100 מג 2 ביום וואבן 10 מג 2-3 ביום בונסרין 30 מג פעם ביום ובנודורמין 1-2 ליפני השינה ופנגרן לפי הצורך אני מוכר כי סובל מחרדות קשות דיכאון קשה ptsd ויש כאלה שטענו שאולי זה borderline disorder .חוץ מהאוובן שהביא לשיפור ניקר להתקפי פאניקה שלי שעוזרים לי לתפקד יותר טוב אבל כאשר לחץ קטן מצטבר או שהזכרונות הקשיים חוזרים והחרדות והדכאון מתחיל שום דבר כבר לא עוזר אני לא מצליח אפילו לחייך ולהרגיש שמחה אני מרגיש רק כעס שנאה עצמית אשמה כאב ואני לא מסוגל לעבור את זה יותר אני בקושי יושן לא אוכל בחרדה יום יומית כל הזמן לחוץ לפעמים פראנואדי וכל הזמן במחשבות רעות אני לא זוכר מתי ישנתי כמו בן אדם או עברתי יום נורמלי אני הלכתי לטיפולים אבל הרופאים של הקופה שלי לא בדיוק עוזרים אפילו גרוע מזה אני יודע שאני דפוק אבל למען השם אני רוצה להיות כמו כולם נורמלי נמאס לי לחיות ככה ... זה בתיאור מאוד קל על מה שעובר אליי אני ישמח עם תוכלי להמליץ לי על הטיפול הנכון אני יעשה הכל אני רק רוצה לצאת מזה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפולים פסחכולוגיים
שמוליק09/01/2017שלום ג'רי.
אינני רופא.
אתה מתאר מצב מאוד לא נעים, ובאמת מגיע לך כל הכבוד על הנסיונות שאתה מנסה לצאת מהמצב שבו אתה נמצא.
גישתם העיקבית של הרופאים בפורום היא שטיפול המבוסס רק על תרופות אינו מספיק יעיל, והם ממליצים לשלב עם הטיפול התרופתי טיפולים פסיכולוגיים. בוודאי במצב כמו שלך, שבו אתה טוען שהטיפול התרופתי אינו עוזר.
היית מציע לפנות לרופא המטפל ולבדוק האם הוא נותן גם טיפולים פסיכולוגיים; יש לו את היתרון שהוא מכיר אותך ואתה מבחינתך היית נותן בו אמון יותר מאשר מטפל אחר שאינך מכיר. אם הוא אינו מטפל בעצמו, הוא יוכל להפנות אותך למטפל מתאים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה לתשובה
ג`רי10/01/2017הבעיה היא שעברתי אזור מגורים והרופא האחרון שפגשתי עשה לי נזק עצום והתחייס אלי בצורה מחפירה אני פוחד לחזור לטיפול כי אני לא מסוגל לעבור עוד השפלה כמו שעברתי עם הרופא האחרון ואני בקושי מצליח להתמודד עם הנזק שהוא גרם לי לכן אני מאוד חושש ללכת לרופא חדש אבל המקום שבו טופלתי ליפני (מרפאת בריאות הנפש שער מנשה ) מאוד רחוק לי ואין לי מושג לאן לפנות היום
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההצעה
שמוליק10/01/2017שלום ג'רי.
כיוון שהאמון של המטופל במטפל הוא הבסיס לטיפול ובלעדיו אין לטיפול שום ערך, הייתי מציע לך להתקשר למרפאת בריאות הנפש שער מנשה שבה הייתי מטופל, ועד כמה שהבנתי היית מרוצה שם מהטיפול, ולבקש מהם הפנייה למטפל מתאים - הן לגבי הטיפול התרופתי, והן לגבי טיפולים פסיכולוגיים אפשריים.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם יש לכם ביטחון עצמי?
.jpg)
.jpg)
.jpg)





.jpg)
.jpg)

