מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא יודע מה לעשות (ocd)חיייל משוחרר09/01/2017
היתי אצל שלושה פסיכאטרים.
כל אחד אחד אמר משהו אחר:
היתי אצל מומחה מנהל מחוזי בדרום אחראי על כל פסיכאטרים בדרום לשעבר, בן 71 מרגיש שהוא ממש גאון!
הבעיה אצלי כבר כמה שנים לפעמים באה לפעמים נעלמת אבל מלפני חודשים זה חזר אלי ובענק בתופעות שאני לא יודע מי אני מרגיש חרדה פתאום, מרגיש קולות, סוג של הזיות וזה לא שסעת חס וחלילה אבל עדיין...ממש קשה וסבל חודשיים מאז שהשתחררתי מהצבא אני בבית!
בהתחלה רצה לתת לי ציפרלקס, אמרתי לו יקר..
שאלתי מה האופציה השניה הטובה,האם אפשר ציפרמיל? אמר לא זה לא אותה תרופה
אופציה מספר 2 אחרי ציפרקלס בקטע של תופעות לואי ויכולות לעזור עם ocd זה סרנדה (לוסטרל)
אז הסכמתי איתו, הענין שאנחנו מתחילים ב25 מ"ג, וצריכים להגיע ל150 שזה 3 כדורים!או אפילו ל200 זה 4!!
1השאלה האם 150 באמת יעזור? הבנתי זה תרופה חלשה!
2- האם נגיד לו לשנות לצפרמיל שזה 20 או גג 40 ואז זה כדור או 2 גג וזה פסיכולוגי נשמע יותר סבבה מלקחת 3-4 כדורים זה הורג אותי פסיכולוגית!
3- נתן גם קלוקנס האם לקחת? או שזה לא משהו שיעזור בבעיה, יש לי גם חרדה אבל אני לא אוהב לשלב הרבה כדורים אני חדש בענין למרות שסובל מלא זמן!
4- האם כמו שאמר יש תקופות ששנה לא יהיה תocd ופתאום זה יחזור אחרי שנה ויחזור ממש חזק?
5- האם מישהו התנסה עם ציפרמיל או לוסטרל וזה עזר לו במינונים שרשמתי למשל 150 בלי צורך להגיע ל200?
6- האם סרנדה זה כמו לוסטרל?או עדיף מקור?
7-לגבי טיפול פסיכולוגי דרך כללית: אמרו לי זה דרך כללית אבל פרטי, עם הנחה, קיים דבר כזה? אני רוצה פרטי פרטי אבל אמרו לי שגם דרך כללית עם הנחה זה פרטי ולא מגיע לתיק רופא, האם זה נכון? אני רוצה לעבוד בעבודות של אבטחה וכאלה?מה דעתכם?
7- מכירים חוץ מcbt וכדורים, שיטות טיבעיות? מיוחדות? שונות לרפואה של ocd וחרדה?
8- אמרו לי שאם יש לי חס וחלילה שסעת רדומה או מניה דפרסיה רדומה אז לוסטרל יכול לגרום ליזה כמו סוג של פריצה?בהתחלה אחד הפסיכאטרים כנראה חובבן חשב שיש לי
- התחלה של אחד מאלה מחלות הנפש שציינתי בגלל הקולות, אבל ההלכתי למומחה ואמר שאין איך אני יכול לדעת שאין רדום? כי אם יש רדום ואקח זה יפתח לי את זה הפחד! כי אחד מהם אמר שזה התחלה לצערי אבל עדין 2 מומחים אחרים אמרו שלא ואני איתם למרות שאם זה באמת ככה כדור נגד ocd יכול להזיק
9- מה עם תופעות לוואי של אחת המחלות שמעתם משהו על זה?
הocd שלי מתבטא..ה מחשבה יותר, לא הקטע של לשטוף ידיים וכאלה..
יותר עניין של קולות, מחשבות ודברים כאלה, ואל דאגה זה לא התחלה חס וחלילה שסעת כמו שחשבתי..למרות הקולות !
תודה לכם!!!! אם מישהו יכול לעזור לפרטי, להפנות לעוד מקומות אז תגידו לי רוצה להתחיל בחיים ולא להתעסק עם זה אני כבר תקוע כמה חודשים בבית
ורוצה עד יום רביעי להחליט מה לעשות עם התרופה, האם לשנות תמירשם או להשאר עם לוסטרל ולהגיע עד 150! ולגבי שאר הנשאלות בבקשה ענו לפי הידע שלכם
עזרו נא לי בבקשה, הסבל ענק!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר תשובה חלקית
שמוליק10/01/2017שלום רב.
אינני רופא.
ראשית, אני שמח שאתה במודעות למצבך, ואתה מנסה להתמודד איתה, ואני מאחל לך שתצליח.
מה שאני יכול, זה להעביר מסר מעודד: אני עברתי ארבעה אישפוזים וחוץ מהאחרון כולם היו במצב פסיכוטי חריף, ותודה לא-ל הצלחתי לצאת מהבוץ. גם אם נראה לך שעלולה להתפתח אצלך סכיזופרניה - יש לי את כל הסיבות הטובות להניח שתמודד איתה ותנצח.
הדבר הכי חכם שאני יכול לומר הוא שלא כדאי לחשוש מאי אילו רישומים שבעטיים עלולים לשלול ממך את האפשרות לעבוד באבטחה. הדבר הנכון ביותר הוא לטפל בבעייה, ואם תיתקל באי אילו קשיים, תוכל להיעזר בחוות דעת של המטפל על מנת להתגבר עליהם. אני כיום לומד פסיכולוגיה, והדבר האחרון שאני חושש ממנו הוא שמא יחסמו אותי בדרך בגלל האישפוזים. אדרבא, בגלל האישפוזים יש חוייה אישית שמאפשרת להבין הרבה יותר טוב התפרצויות פסיכוטיות.
שיהיה בהצלחה וכל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהטיפול
ד``ר יונתן דוידאור16/01/2017יש צורך בבדיקה מסודרת ואיבחון.
באם מדובר בחרדה ומצבי נתק ( דיסוציאציה)
היפנוזה רפואית - כלי יעיל ומהיר.
פרטים באתר שלי.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)


.jpg)


.jpg)
.jpg)

