בן 26, סובל מדכאון וחרדה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בן 26, סובל מדכאון וחרדה
    בלובלו
    16/01/2017

    בן 26, סובל מדכאון וחרדה כל חיי.
    עברתי ילדות לא פשוטה והיום אני מבין שהרבה מבעיותיי הנפשיות נוצרו/התפתחו עקב כך.

    הייתי מטופל ON/OFF אצל פסיכולוגים/פסיכיאטרים רוב חיי, עד היום לא הצלחתי "להרגע" ולהגיע לשלווה.

    הבעיה המרכזית שתמיד הייתה אצלי בראש ובראשנה היא חרדה חברתית - תמיד חושב שבוחנים אותו ומסתכלים עליי, מהרגע שיוצא מהבית ועד שחוזר אליו.

    כיום אני לומד לתואר ובהרצאות (ובכלל במכללה) לא מצליח לתפקד.. מאחר ויש אינטרקציה עם המון אנשים - מה שתמיד נמנעתי ממנו.

    בעבר במצבים דומים הגעתי לקלונקס, מקורבים אליי אמרו שזה הכדור היחיד שבאמת גרם לי "לשים זין" סליחה על הביטוי ולא לעשות חשבון לאף אחד אלא להתרכז בעצמי.

    ניסיתי לקחת ריטלין בכדי להתרכב בהרצאות, אבל לאט לאט שמתי לב שהאי ריכוז שלי לא מגיע דווקא מחוסר פוקוס כמו של "היפר-אקטיבים", אלא מגיע מחשש ומחשבה על הסובבים אותי באופן תמידי בכל רגע.

    אני מאד חושש ולא רוצה לחזור לקלונקס.. מאחר ויש לי היכרות רבה איתו ויודע עד כמה הוא כדור רע.

    אציין כי ניסיתי המון תרופות בחיי. לא מצאתי משהו שעוזר לי כמו קלונקס ואני שוקל בכובד ראש לחזור אליו.

    אציין גם שלאחר קריאה רבה במהלך השנים הבנתי שאני אדם שנקרא HSP (Highly Sensitive), ואני לוקח דברים נורא נורא קשה, "מכל נמלה עושה פיל" - אפילו בלי לרצות או להתכוון.

    הגעתי לנקודה בחיי שאני כבר לא סובל את עצמי בתור אדם.
    אני לא מתפקד כבחור בן 26, אין לי "חיים" ואין לי רצון ל"חיים" (חיי חברה, מערכת יחסים וכו' - לא בקטע אובדני..)

    אני אפילו בשלבים מסויימים שם לב שאני מגיע לירידות דרסטיות במשקל, מפסיק לאכול, מפסיק להתקלח, לצחצח שיניים - סימפטומים של נרקומן או של דכאון...

    אני בחור אינטיליגנט מאד אבל לא מצליח להתגבר על הבעיות הללו - הן יוצרות לי "מחסומים" שלא מאשרים לי להתעצם ולהגיע לאן שאני באמת יכול (ואכן קראתי שאנשים המאובנחים כ- HSP לרוב הם אנשים יצירתיים מאד וחכמים מאד).

    אני יודע שאני אדם שצריך טיפול נפשי. מכיר בזה שיש לי בעיות נפשיות אך מאסתי בפסיכיאטרים (פעם אחרונה שהייתי אצל המטפל נדחפו לי כ-8 סוגי כדורים ביום שהפכו אותי לזומבי.. ממש ללא צורך.. באמת)

    בבקשה אשמח לקבל עזרה בצורה של פידבקים/נסיון ממטופלים אחרים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בן 26, סובל מדכאון וחרדה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסע לרובד פנימי

    חיים
    16/01/2017

    מודעותך לעצמך בחור יקר היא מדהימה ויוצאת דופן עצם זה שאתה בוחר בחיים מורה על חיוניות עמוקה ותשתיתית ששוכנת בקרבך.
    אמת היא שהפסיכולוגיה והפסיכיאטריה מנסות להועיל ככל יכולתן אך הינן מוגבלות ולא לכל הקשיים ממציאות תרף.
    במקום המחולל את מחשבותינו והרגשתינו ישנו עולם נוסף נפלא ורובד גבוה ואצילי יותר מאשר נפשינו. הזמן הזה בו הינך חש חסר אונים מטיפולים שלא הועילו הוא זמן לנסות להמריא אל נשמתך או קארמתך ולהתבונן בשקט עמוקות באיזה סוד קסום היא רוצה להגיד לך ואיזו מטרה מיוחדת שבשלה אתה בעולם. המסע הזה אל עצמך יביא אותך אט אט עם משברים ועליות אל מקום של חיות ומשמעות.
    האנשים הגדולים בעולם חוו נפילות ודיכאונות איומים ודווקא משם ראו אור.
    תוכל לקרוא על כך חומר נוסף בספריו של פרופסור מרדכי רוטנברג ועוד.
    בערכה עמוקה ומסע מבורך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה

    בלובלו
    16/01/2017

    תודה על התמיכה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעוד שנה..

    חיים
    16/01/2017

    בעוד כשנה תהיה במקום נהדר ונפלא. תנשום עמוק אתה תעבור את התקופה הזו תתפוס את ההגה על חייך . תוכל להשתמש בעזרים שיש כדי להועיל לעצמך אבל תדע שהם לא סוף פסוק ואתה הבוחר בחייך בתפקידך ובעוצמתך.
    בעוד שנה כבר תהיה במקום אחר וכל הדברים הטובים שתרצה יתחילו להגיע אליך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה לך

    בלובלו
    16/01/2017

    תודה. מחכה לשלב הזה כבר..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו