הפרעת קשב וריכוז וריטלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפרעת קשב וריכוז וריטלין
    יעל
    17/01/2017

    שלום,

    אני בת 35. איכות השינה שלי מאוד לא טובה(נבדקה במעבדת שינה וישנן הרבה התעורריות ומעט שינה עמוקה).
    במהלך היום אני מרגישה רוב הזמן עייפות וחולשה קשה וחוסר ריכוז גדול.
    במשך כמה שנים ניסיתי טיפול בתרופות מסוג SNRI שלא עזר לא לעייפות, לא לשינה ולא לריכוז. (סימבלטה לקחתי במינון 120 מ"ג).
    בחצי שנה האחרונה אני לוקחת את התרופה וולביוטרין במינון 300 מ"ג. גם כאן אין כלל שיפור מבחינת העייפות והריכוז.
    רציתי בבקשה לברר: במידה וולביוטרין 300 מ"ג לא עזרה לי לריכוז, האם יש טעם לנסות ריטלין?
    שיפור בעייפות וחולשה כבר הבנתי שלא אצליח להשיג עם התרופות האלו, אבל לפחות אולי שיפור בריכוז. אני תוהה אם יש טעם לנסות ריטלין....
    או שהפרעת הקשב והריכוז שלי(היא בלי איפרקטיביות) היא פשוט רק בגלל שינה מאוד לא איכותית?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפרעת קשב וריכוז וריטלין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הפרעת שינה

    ד``ר יונתן דוידאור
    03/02/2017

    לא מומלץ ריטלין.
    ממליץ לשקול מודפניל ( פרוביגיל)
    ממריץ ומעורר במנגנון יותר בטוח מאשר ריטלין.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו