הריון ופסיכוזה אחרי הלידה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הריון ופסיכוזה אחרי הלידה
    אני
    18/01/2017

    לפני מספר שנים התקף פסיכוטי כשנה לאחר לידה כאשר במהלך השנה חטפתי כמעט כל וירוס אפשרי. לאחר כמה שנים נכנסתי להריון והופסקו הכדורים הפסיכיאטרים ואז הפלתי. אחרי הפלה לא הרגשתי טוב נפשית וחזרתי לכדורים. שוב כניסה להריון שוב הפסת טיפול כי בהריון הרגשתי טוב ואחרי זה שוב הפלה. לאחר מכן יכול להיות שהיו כמה הריונות כימיים שלא התפתחו וכשנה שוב פיזית חולה שהשפיע גם על השינה ובסוף שוב התקף פסיכוטי. והתחלתי טיפול במינונים גבוהים יותר. עם הטיפול היה השמנה רצינית, חוסר חשק לעשות כלום, וכאילו אני לא אני. נכנסתי שוב להריון וכרגע כן עם טיפול. אבל בהריון סוף סוף מרגישה טוב (חבל שאי-אפשר להישאר בהריון לנצח) וישנה בצורה נורמלית. מאוד מאוד חוששת מה יהיה אחרי לידה או אם יהיה הפלה. עם הכדורים כאילו ממש דיכאון אבל בלי הכדורים חוששת מהתקף פסיכוטי במיוחד לאור כך שמין הסתם אישן פחות ואומנם בהריון פיזית בריאה לאחר לידה המערכת החיסונית שלי שוב עלולה להיות חלשה. יש איזה דרך ביניים? כרגע לוקחת סרוקוול למיקטל וציפרלקס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה לעשות..

    ד``ר יונתן דוידאור
    03/02/2017

    את מתארת מצב מורכב, אשר דורש בירור מעמיק, שיקול קליני
    ומציאת דרך טיפולית מתאימה לאחר הלידה , ירידה באסטרוגן, החמרה במצב רוח והמצב הנפשי.
    יש לברר תזונה , תוספי מזון, מחלות גופניות, טיפול פסיכולוגי, גורמי דחק, כמובן מיותר לציין, להימנע מסמים, אלכוהול ואו ממריצים.
    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו