שאלה לד"ר לגבי קצבת נכות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה לד"ר לגבי קצבת נכות
    אני
    03/02/2017

    שלום וברכה
    אני בן 28
    אני מקבל קצבת נכות מביטוח לאומי כבר 3 שנים (כל פעם מאריכים לי בשנה)
    40% רפואי ו100% דרגת אי כושר
    מאובחן כבר כבערך שנה כלוקה בהפרעה סכיזואפקטיבית (לאחר אבחון פסיכודיאגנוסטי מקיף), לפני כן הייתה אבחנה של הפרעת אישיות והפרעה דו קוטבית
    בשנה הראשונה לאחר האשפוז הראשון שלי קבעו לי נכות על "הפרעת אישיות גבולית עם תסמינים דיכאוניים"
    בשנה השנייה זה היה על "הפרעה פיקטבית אצל הפרעת אישיות גבולית"
    ובוועדה האחרונה זה היה על "הפרעה אפקטיבית"
    פניתי גם למחלקת שיקום עם הזמן
    מה שאני רוצה לדעת זה איך לקבל כבר נכות יציבה כי כל פעם מאריכים לי את הנכות וזה עושה לי חרדות שאי פעם יפסיקו לי את זה כי אין לי תמיכה מהצד (אין לי הורים) ואם יפסיקו לי את הקצבה אחזור למצב לא טוב שאני נורא חושש שיקרה כי פעם לפני שהייתה לי את התמיכה והקיצבה לא הצלחתי להחזיק עבודה יציבה (החלפתי המון עבודות) וכמעט פגעתי בעצמי בין היתר בגלל לחצים כלכליים..
    מה מומלץ לעשות? יש לי ועדה בעוד כמה חודשים, אבל העניין הזה כל היום מעסיק אותי
    אני גם מטופל במרפאה לבריאות הנפש גם אצל פסיכיאטר וגם אצל פסיכולוגית..
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה לד"ר לגבי קצבת נכות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חובה להתיעץ ולשתף את הרופא המטפל

    ד``ר יונתן דוידאור
    03/02/2017

    רופא מטפל יכול לדווח על החמרה, להמליץ על נכות לצמיתות, על פי התרשמותו.
    ממליץ להתייעץ עם הרופא המטפל בנדון.
    בהצלחה...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו