האם תסמיני גמילה מציפרלקס יכולים להימשך שלושה חודשים?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם תסמיני גמילה מציפרלקס יכולים להימשך שלושה חודשים?
    עמית
    13/02/2017

    שלום ד"ר
    יש לי ocd מחשבתי קשה וסוג של חרדה חברתית והפרעת מצב רוח (משתנה במהירות מאופטימיות לדכדוך לכעס עז לבכי לרייקנות לעצב...) ודימוי עצמי בלתי יציב (אובחנתי בעבר כאישיות גבולית וכדו קוטבי) והתקפי זעם

    לקחתי ציפרלקס 20 מ"ג במשך שבע שנים, והוא די עזר לי, אבל בשנה האחרונה משום מה לא הרגשתי יותר את ההשפעה שלו, ואז הורדתי בהדרגה את השימוש בו עד שלפני כשלושה חודשים הורדתי אותו לגמרי. כלומר, כרגע אני שלושה חודשים בערך, בלי ציפרלקס. הייתי מטופלת גם בסרקוואל 300 xr וכבר שלושה חודשים שאני לוקחת רק סרוקוואל 150 xr

    כל התופעות של ההפרעה שלי חזרו ובגדול, במיוחד החרדה, חוסר הביטחון, ה-ocd נהיה חמור יותר, ויש לי התקפי זעם נוראים שיכולים להמשך שעות.

    השאלה שלי היא: האם יכול להיות שמה שאני מרגישה הן עדיין תופעות לוואי של הגמילה מהציפרלקס והורדת המינון של הסרקוואל? האם יכול להיות שתופעות הלוואי נמשכות גם שלושה חודשים אחריי שהפסקתי ליטול את התרופה? או שפשוט זאת ההתנהגות שלי ללא התרופה?
    אשמח לתשובה בהקדם האפשרי
    תודה עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חוסר סרוטונין

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/02/2017

    SSRI וציפראלקס בפרט - מעלים סרוטונין
    סרווקאל לא עושה את העבודה
    חובה להוסיף תרופה שתעלה סרוטונין, עדיף ממשפחת SSRI.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו