פסיכוזה כתוצאה מנטילת מריטלין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • פסיכוזה כתוצאה מנטילת מריטלין
    משה
    15/02/2017

    אני מאובחן כסובל מבעיות קשב וריכוז מאז שהייתי בתיכון וטופלתי עם ריטלין במשך כ 6 שנים. ב2015 כשהייתי בשנה ד בלימודי רפואה חוויתי התקף פסיכוטי כנראה על רקע שימוש בריטלין, אציין שבאותה תקופה הייתי שרוי במתח נפשי עצום. לא אושפזתי, פניתי לייעוץ פסיכיאטרי ובעקבות זאת הפסקתי ליטול ריטלין והתחלתי לקחת ריספרדל 1 מ"ג כטיפול מניעתי. כיום שנה בערך אחרי המשבר השתפרתי הרבה, אך עדיין יש לי מחשבות מאותה תקופה, כאילו ששרידים מהמחשבות שווא התקבעו אצלי בראש ואני לא מצליח לשכוח אותם כפי שהייתי שוכח מחשבות רגילות. שאלתי היא : האם יכול להיות שהאבחנה שגויה ומדובר במחלה פסיכוטית ? האם אשאר כך במשך כל החיים ? האם ארגיש מתישהו נורמלי כפי שהרגשתי לפני המשבר ? האם אוכל לקחת ריטלין מתישהו שוב ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מצב פסיכוטי

    ד``ר יונתן דוידאור
    28/02/2017

    כל תגובה נפשית משנית לסמים ( עד חודש לאחר שימוש), מוגדת - בגלל שימוש בסמים.
    ריטלין , משפחת הממריצים, אמפטמינים, בהחלט יכול להוביל למצב פסיכוטי במיוחד בזמן לחץ.
    לא בהכרח מדובר בהפרעה פסיכוטית שהתעוררה..
    בעתיד, יש צורך לשקול ממריץ "עדין" יותר , כגון:
    אדרונקס, סטראטרה, וולבוטרין..

    העיקר לא להתייאש ומה שלא יהיה יש טיפול..
    המשפט הכי חשוב לזכור :
    " בכל בעיה שתתעורר בעתיד- אני אתמודד ואתגבר.. "

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו