מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- קושי בהתעוורות בבוקר בגלל זיפרקסהאלי01/03/2017
שלום רב.
אני כבר הרבה זמן נוטל זיפרקסה 5 מ"ג בלילה,
הבעיה היא שאני מתקשה להתעורר בבוקר,כי הכדור מעייף
אותי.ולנסות לרדת במינון או להפסיק לחלוטין אני לא יכול
כי כבר ניסיתי והרגשתי שאני לא יכול.
יש איזה עצה שיכולה לעזור לי עם הבעיה שציינתי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לנסות טיפולים פסיכולוגיים
שמוליק01/03/2017שלום אלי.
אינני רופא.
אני מסכים איתך לחלוטין שאסור להפסיק את התרופה. אין להפסיק או להוריד מינון ללא התייעצות עם הרופא המטפל.
5 מ"ג זיפרקסה ליום הוא מינון נמוך, וסביר להניח שמדובר בבעייה "קלה" יחסית כי אחרת היה נדרש מינון גבוה יותר.
מטרת הטיפול התרופתי היא התמודדות עם הגורמים הביולוגיים, אולם בהרבה מקרים הבעייה היא לא ביולוגית אלא פסיכולוגית והחלק הביולוגי הוא אך תסמין של הבעייה הפסיכולוגית.
ניתן לבחון עם הרופא המטפל את האפשרות של טיפולים פסיכולוגיים שיכולים עם הזמן להיטיב את המצב כך שאולי בעתיד יהיה אפשר להפסיק את הטיפול התרופתי, אם כי מדובר בתהליך ארוך.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך שאלה
אנונימי02/03/2017אני לוקח את הזיפרקסה בלילה, ולמחרת בבוקר
כל התופאות לוואי של הכדור נעלמות באותו יום,
אז מה הטעם לקחת דקינט בבוקר נגד תופאות לוואי?
ואתה אומר יש בדיקה גנטית שבודקת איזה כדורים
מתאימים לי,אבל אני בכלל אפילו לא מצליח לרדת במינון,
ובטח לא להפסיק,אז איך אני יכול לקחת כדור אחר שמתאים
לי?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך תגובה
אנונימי02/03/2017קודם כל תודה על העזרה,
הכול טוב ויפה אני יכול לכוון שעון לבוקר
בשביל לקחת דקינט,הבעיה שגם עם שעון אני
לא מתעורר,אז איך אני יקח,ואם כבר אני קם זה בדקה
90.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
א.ס03/03/2017אתה יכול להגביר את הווליום של הצלצול של השעון. לא צריך לקום לגמרי, שמים מים ואת הכדור לידך שאתה ישן, ואז לא ממש צריך לקום רק לקחת את הנוגד תופעות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובת המשך
אנונימי08/03/2017אני מעדיף לא לקחת עוד כדור כימי בגלל סכנת התמכרות
ותופאות הלוואי,מישהו מכיר תרופה טבעית שעוזרת
להתעורר בבוקר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתגובה
חולה OCD15/03/2017איני רופא אלא מטופל, לכן אני מכיר לצערי את התופעה שלוקחים תרופה ואז ישנים כל כך חזק עד שלא שומעים אפילו שעון.
אין פתרון פשוט לזה, אבל הכל תלוי מאוד מאיזו בעיה נפשית אתה סובל. בהתאם לזה אתה יכול ביחד עם הרופא שלך למצוא פתרון. והפתרון - אם התרופה פוגעת בתפקוד היום יומי שלך - הוא כן להחליף תרופה, גם אם אתה מרגיש שאתה לא יכול יש דרכים לעשות את זה, כגון להפסיק בצורה מאוד איטית ותוך כדי כך לקחת תרופה נוספת.
אבל זה מאוד תלוי בבעיה שאתה סובל ממנה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

