מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- זרמים בגוף ובראש בעת הפסקת ציפרלקסאורחת21/03/2017
התחלתי לקחת ציפרלקס לפני שנתיים וחצי, 10 מ"ג.
החלטתי שאני מפסיקה את הכדורים ופשוט הפסקתי לפני השבועיים. הכל בסדר חוץ מדבר אחד. יש לי זרמים בידיים, בראש וגם כאשר אני מסתכלת לכיוונים שונים יש מן תחושה מוזרה כזאת בעיניים סוג של זרמים/סחרחורת. זה לא מדאיג או מלחיץ אותי כי אני מבינה שזאת תופעה מהפסקת הכדורים וזה יעבור אך התחושה לא נעימה בכלל. בגדול השאלה תוךכמה זמן הזרמים מפסיקים ומה הסיבה שיש את הזרמים הללו. תודה מראש.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר איך הפסקת ציפרלקס משפיע על חלומות?
דנה27/03/2017הפסקתי לפני שבוע ועכשיו שאת אומרת גם לי יש את הזרמים בראש. לא חשבתי על זה שזה קשור. לי כרגע הכי הרבה מפריע החלומות בלילה.
כל הזמן שהייתי עם ציפרלקס היו לי חלומות נורא אלימים שכאילו לא קשורים לכלום עם דמויות ומקומות שבכלל לא מכירה והחלומות היו מרגישים בזמן החלום ללגמרי אמיתיים, שאני חלק מחלום ובסכנה פיזית תמידית, וזאת למרות כי אם בחלום היה יוצא לי לראות את "עצמי" זה בכלל לא היה הפרצוף שלי. הרופאה הסכימה על הפסקה (אני בהריון ) עכשיו אחרי שנה ומשהו. ירדתי מ 10 מג לאפס לפני כשבוע. מאז החלומות השתנו לדמויות אמיתיות לא אלימות פיזית אבל עושים דברים שצריכה כל הזמן להתעמת מולם (בעל,הורים,עבודה) ושוב מרגישה בחלום לגמרי אמיתי למרות כי הסיטואציה (המקום והדמויות הסובבות וגם ההתנהגות עצמה) אינה מציאותית. קודם הייתי מתעוררת בבהלה כיום מתעוררות בעצבים. 2 המצבים נותנים לי תחושה מאוד לא טובה וכאילו שינה לא טובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

