מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- פחד מלהירדם בגלל חרדותעזרה בבקשה..08/04/2017
נכנסתי בפתאומיות למצב כל כך קשה שאני לא מבינה איך זה נפל עליי פתאום ולמה?! אני בנאדם מטבעו עם שמחת חיים בשמיים ובכללי כ"כ חזקה מנטלית עובדת ומוקפת בחברים , בת 27 לפני כחודש לא הצלחתי להרדם נתקפתי חרדה פתאומית בלי יכולת להצביע מה הפריע לי..ואז זה נמשך שלא נרדמתי ימים על גבי ימים אולי שעתיים בלחץ...ואז נהייה לי פחד מלא להרדם והחרדות גברו וך
לאחר שבועיים של מצוקה זו התוווספה לכך עוד בעיה..מחשבות הזויות חולניות טורדניות שאני לא מבינה איך הן נכנסו לי למוח ומה הקשר בכלל לבנאדם כמוני??? הכל קרה כל כך מהר חוסר יכולת להרדם חרדות מכך ואז המחשבות האלו..אין לי עבר שקשור לבעיות נפש, אני כן מטבעי בנאדם רגיש יתר על המידה אבל דבר כזה לא קרה לי בחיים , אני גם לא מבינה מאיפה זה צץ :( אני מתביישת, קשה לי לדבר על זה, אני לא נרדמת בכלל והתפקוד שלי נפגע וקשה לי לשמוח. אני כל כך רוצה שזה יעבור איך הכל קרה פתאום ומהר? ולמה?! קראתי על ocd מתוארים שם דברים שאני חווה במחשבות כפיתיות לא רצויות אבל אני לא רוצה לאבחן את עצמי, ואני גם כל יום שואלת מאיפה זה צץ לי פתאום ..אני מאוד רוצה להתגבר ... ולחזור לבנאדם השמח שאני...חייבת טיפול ? אני נגד תרופות ..מאמינה בטבעיות, אניי בריאה פיזית מקפידה על תזונה טבעונית מאוזנת במשך שנים , פירות ירקות קטניות טחינה אגוזים שקדים ..בדיקות דם תקינות ביותר. מה יכולה לעשות בינתיים כדי להצליח לישון לפחות ולא לפחד ממחשבות ? רופא משפחה ישר כתב כדור ששינה אבל אני מפחדת מדברים כימיים קשה לי כל כך הרבה המוח שלי עובד כל היום ותוקף אותי במחשבות מפחידות והזויות ואני עצובה מזה...במיוחד שזה משליך על הקרובים אליי יש לי יותר מצפון...מה ההמלצה דוקטור? תודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר טיפול
ד``ר יונתן דוידאור15/04/2017לפעמים בהחלט יכול להיווצר מצב חרדה ודחק משני לאירועים בחיים והצטברות במהלך החיים.
מדובר בחרדה עם מרכיב טורדני, לא חייב להיות OCD.
יש צורך בבדיקה, תכנון הטיפול תוך דגש על: בירור ביולוגי ( כולל לשקול תרופת) מרכיב פסיכולוגי ומרכיב סביבתי ( גורמי דחק)
לזכור: התת מודע יוצר חרדה, והתת מודע יכול לסלק..* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלגברת אם החרדה והנדודי שינה
יוסף24/04/2017שלום לך לי היה משהו דומה למה שתיארת ורציתי להגיד לך שהלכתי לפסיכולוג ועצם זה שאני יודע שיש איש מקצוע שעוזר זה כבר עזר ועוד דבר הרבה מהפחד אחרי שהוא קיים אנחנו מחמירים אותו על ידי זה שאנחנו מאבחנים את עצמנו ומכניסים לנו בעיות סתם ולגבי השינה יש משהו שהמטפל אמר לי שאני לא צריך להילחץ מזה שאני לא נרדם לכן שאני עולה למיטה אני מחליט על זה שאני הולך לישון עוד שעה ובינתיים אני סתם שוכב וקורא משהו וזה עוזר אני מאחל לך שמחה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

