וולבוטרין + סרוקוואל +הריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • וולבוטרין + סרוקוואל +הריון
    ימית
    17/04/2017

    שלום,
    אני בת 29, מאובחנת עם BIPOLAR . לוקחת כיום וולבוטרין 150 מ"ג, וסרוקוואל 100 מ"ג.
    אני ובן זוגי רוצים להיכנס להריון והייתי רוצה לדעת אם לך (או לפורום הנכבד) יש נסיון עם מטופלות שנכנסו להריון עם השילוב הזה, ומה דעתך עליו?
    לאחר התייעצות עם המרכז הטרטולוגי בירושלים קיבלתי תשובה ששתי התרופות הללו נמצאו כלא מעלות סיכון למומים בעובר. אבל (!!) בהשוואה לתרופות וותיקות יותר, הוולבוטרין נבדק על 2000 נבדקות עד כה, והסרוקוואל על 4000 נבדקות, לפי הספרות המדעית והמחקרים העדכניים האחרונים, והממצאים הללו הם בני שנה בלבד (החוקרת איתה דיברתי אמרה לי שאם הייתי מתקשרה לפני שנה, היא היתה אומרת לי שאין מספיק אינפורמציה כדי לתת תשובה).
    ולכן עולה בי תהיה על התוקף של הממצאים, והייתי רוצה לשמוע קצת "מהשטח".

    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המלצה

    ד``ר יונתן דוידאור
    17/04/2017

    הכי מעט זה הכי מומלץ בזמן הריון.
    יש צורך להתיעץ עם רופא משפחה וכן גניקולוג.
    וולבטרין עלול לעלות לחץ דם ודופק, סרווקאל - עלול להוביל לעייפות
    ותשישות, כך שזה תועלת מול סיכון, ורק רופא מטפל מסוגל לתת תשובה מקצועית.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו