כדורים פסיכיאטרים לטיפול באוסידי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורים פסיכיאטרים לטיפול באוסידי
    אביב
    02/05/2017

    שלום שמי אביב בן 29 ואני סובל מאוסידי, רציתי לשאול האם כדאי לקחת תרופות פסיכיאטריות?...כי בהרבה מקומות רשום שזה לא טוב לגוף והורס את המוח ושמחלות פסיכיאטריות זה לא משהו מוכח ולא ניתן לבדוק את זה בשום סריקת מוח או בדיקה פיזית ושאין באמת חוסר איזון כימי במוח ולא ניתן לראות זאת בשום בדיקה...אומרים גם שיעילותן של התרופות הפסיכיאטריות יעילה רק בקצת יותר מתרופות פלצבו...ולא, לא רק דת הסיינטולוגיה אומרת כך...אלא גם סתם אנשים בכל מיני מקומות באינטרנט...שאלתי את הפסיכיאטר שלי והוא טען שזו דת הסינטולוגיה שאומרת כך...עכשיו אני בתאכלס מצליח לנסות ולהתגבר בעצמי על האוסידי לאט לאט אבל יש לי דכאונות לפעמים, מצד שני זה אולי בגלל שאני אחד שלא עושה דבר בחיים...עוד אומרים שתרופות פסיכיאטריות יכולות לגרום לבעיות לטווח ארוך ושהן מוחקות או מכווצות תאים במוח ועוד...אז כרגע יש לי את התרופה פבוקסיל בבית אך לא לוקח אותה משום שלא יודע אם כן לקחת או שלא...אוסיף ואומר שבעבר לקחתי תרופות פסיכיאטריות לסירוגין אך לא התמדתי כל כך...אשמח לדעתכם בנושא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • האמת שאני מסכים איתך

    אביב
    02/05/2017

    זה לא רק שקראתי מה אחרים כותבים באינטרנט או שאומרים לי, אלא על עצמי חוויתי שכשהייתי לוקח תרופות הן רק החמירו לי את הדכאון...ובתקופה האחרונה אני החלטתי לעבוד על עצמי בלי תרופות פסיכיאטריות והלא ופלא אני במצב רוח יותר טוב...הספורט שאני עושה מאוד עוזר לי, הוא מעלה לי את המצב רוח באופן טבעי!!...ולגבי זה אם הפסיכיאטר שלי התכוון רק לדת הסינטולוגיה זה אין לי מושג לא המשכתי לשאול אותו חח...בגדול אני לא רוצה באמת לקחת את התרופות וגם לא אקח כי גם לי זה יותר הזיק מאשר הועיל ואני באותה דעה כמוך שזה רע לגוף ולמוח, אך סתם אף פעם לא שאלתי את זה בפורום פה ורציתי מתוך עניין לדעת מה פסיכיאטרים חושבים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • והפלא*

    אביב
    02/05/2017

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יעילותן של תרופות

    ד``ר יעקב חרמון
    02/05/2017

    יעולותן של תרופות הוכחה מעל כל צל ספק בעשרות מחקרים.
    פסיכיאטרים רושמים תרופות כי הן מחזירם חיים למטופלים רבים ולא בשל ׳פרנסה.׳
    קשה מאוד עד בלתי אפשרי לטפל באוסידי ללא עזרתן של התרופות.
    ככלל, אם ההפרעה אינה פוגעת בך תיפקודית ולא גורמת לך עקה נפשית, אזי תוכל לנסות להמנע מטיפול תרופתי.
    האם זהו אכן מצבך הנפשי? תשיב לעצמך .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שמע...

    אביב
    02/05/2017

    אז מה עשו לפני כתיבת ספר ה dsm?...לא טיפלו במחלות נפשיות?...ומי קבע שלא ניתן לטפל באוסידי בלי כדורים?...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אם אתה לא מעוניין, אז לא

    שמוליק
    05/05/2017

    שלום אביב.

    גם לי וגם לא.ס. היה נסיון לא טוב עם התרופות, אבל צריך להיזהר מהכללות. ישנם מתמודדים שמעדיפים טיפול תרופתי, וגם להם יש מקום וצריך לכבד אותם. אם תיכנס לפורום פסיכיאטריה באינפומד, תוכל למצוא שם מישהו שהיכינוי שלו ר.צ. (בהנחה שהוא עדיין שם), שמטיף לטיפול תרופתי ולהעלאת מינוים, שככל הנראה נובע מנסיון טוב שלו עם הטיפול התרופתי.

    מתוך כל הדיון הזה, נראה שאתה לא ממש בקטע של תרופות, ולכן, הייתי מציע לך ללכת עם נטיית הלב שלך.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מסכים

    אביב
    08/05/2017

    כן מסכים איתך...אבל לא הכללתי ולא ניסיתי להכליל...פשוט אני נמצא בסימן שאלה ולא יודע כל כך אם כדאי לי כן לקחת תרופות או שלא משום שאני מרגיש שאני יכול להתגבר גם בלעדיהן

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו