חתונה של 2 חולים סכיזופרניים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חתונה של 2 חולים סכיזופרניים
    אורטל
    07/05/2017

    שלום

    יש לי בן סכיזופרני המטופל בפרפנאן, והוא מאוזן.

    לאחרונה הוא הכיר בחורה גם כנראה סכיזופרנית המטופלת ב- לפונקס.

    השאלה - האם יהיה כדאי בהמשך להביא ילדים לעולם? האם הכדורים לא יפגעו בהתפתחות העובר? האם גם הילדים יהיו חולים - בסכיזופרניה? האם בכלל כדאי להתחתן או לא?

    לתגובתכם אודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צריך לכבד את מה שהם יחליטו

    שמוליק
    07/05/2017

    שלום אורטל.

    יש להפריד בין חתונה לבין הבאת ילדים. ככל שמדובר בחתונה - זכותם להתחתן, ולא נראה לי שיש מקום להתערב בהחלטתם.

    לגבי הבאת ילדים, סטטיסטית הסיכוי הוא כ 40%, בעוד שאם רק לאחד מבני הזוג יש סכיזופרניה, הסיכוי יורד לכשבעה אחוזים.

    עם זאת, הייתה כאן מישהי בפורום שהיא מתמודדת עם קשיים נפשיים, והביאה ילדים לעולם, שכתבה בעבר תגובה, וטענה שהיא אולי הורישה לילדים שלה גנים לא טובים, אבל היא גם חינכה אותם שניתן להתמודד עם הקשיים הנפשיים.

    התרופות עלולות אולי לפגוע בעובר, אבל צריך לקחת בחשבון שמצב נפשי לא טוב של האם גם כן משפיע על העובר, כך שצריך לבחון את הדברים באופן אינדבידואלי מול הרופא המטפל. זכור לי שבאישפוז שהיה לי בשלוותה, הייתה שם מטופלת בהריון, כך שאני מניח שלא מדובר בנזקים רציניים שבעטיים היה עדיף שלא להיכנס להריון.

    על כל פנים, זו החלטה של בני הזוג האם להתחתן והאם להביא ילדים.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו