תרופות נגד דכאון ,פלוטין והריון

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • תרופות נגד דכאון ,פלוטין והריון
    לילי
    07/05/2017

    אני בת 26 בריאה.מזה שמונה שנים אני נוטלת פלוטין ,לאור זה שבתקופת התיכון סבלתי מדכאון, תפקדתי רגיל אבל הרגשתי דכאון , חוסר כייף בחיים וקושי בהתמודדות בלחצים ומרצוני ביקשתי עזרה על ידי תרופות.לציין שמאז שאני נוטלת פלוטין לא חוויתי דכאון ואני מרגישה ,שזה עוזר לי להתמודד בלחצים ,ולכן אני ממשיכה לטול אותה. .אני מתכננת להכנס להריון .ממידע בכתבה בעיתון (לסיכון להולדת ילד אוטיסט , שזה לא ברור מספיק, אם זה בגלל תרופות נגד דכאון או בגלל מצב דכאון של האם). וכן ממידע באינטרנט של סיכון לבעיות בלב, לחץ ריאתי מוגבר ועוד ,אני חוששת מהעיניין ,ושאלתי היא,
    1)האם מותר להמשיך לטול פלוטין בהריון ?
    2)האם זה מסכן את העובר במה שתארתי קודם אוטיזם בעיה בלב לח ריאתי מוגבר ועוד , ואם כן באיזה אחוז מדובר ?
    3)והאם התרופות או הדכאון של האם עלולות לגרום לאוטיזם ביילוד?
    4)האם הגישה היא לא לטול תרופות נגד דכאון כמו פלוטין בהריון, ומה הסיכון אם לא אטול בהריון?
    אשמח לדעתך ולהכוונה מסויימת . המון המון תודה על הסבלנות והעזרה !!!!!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • SSRI

    ד``ר יונתן דוידאור
    08/05/2017

    SSRI תרופות בטחוחת בהריון
    הכי בטוח סרנדה.
    יש להיוועץ עם המרכז הטראטולוגי של משרד הבריאות
    לגבי סכנות של תרופות
    בנוסף יש להתיעץ עם רופא שמכיר את הרקע גופני ונפשי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו