מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- איך אפשר לבקש להוריד מינוןשירלי16/05/2017
שלום אני חוששת שהפסיכאטרית לא תסכים להוריד לי את המינון. זאת אומרת לפי החוק היא לא יכולה להכריח אותי לקחת תרופות שאני לא רוצה ואני יכולה בבאת אחת להפסיק את הכול ולא לספר לה. ניסיון כושל שהיה בתקופות הקודמות ועם זאת אני עדיין מרגישה שהמינון שאני מקבלת מאוד גבוה ואת זה אני יכולה לתאר בתופעות הלוואי שקשורות דווקא לנפש ולא לגוף: שינה מרובה, אפטיות וכדומה. אני יודעת שהרבה רופאים חוששים מחוות דעת קודמות ובין היתר מחברות התרופות שכן אני כבר 15 שנה עם המחלה ועדיין לא משלימה עם המצב הקיים. למרות שהאישפוז האחרון שחוויתי היה בכפייה על משהו שלא קרה באמת ואני יכולה לקחת עורך דין וכל זה. אבל אני לא מעוניינת להתחרות עם פסיכאטרים. עם כל מה שעברתי אני עדיין חושבת שהמינון שאני מקבלת גבוה מדי ולא מקובל עלי. אני לא רוצה גם שיווצר מצב שמהשיחה עם הפסיכאטרית נתחיל לריב כי מהכיוון הזה זה רק יצור בעינה מצב שאני לא מרגישה טוב. הייתי מרחיבה יותר על עצמי אבל באמת אין מקום על הדף. אשמח ליעוץ בעיקר בנושא איך לנהל משא ומתן עם הפסיאטרית כדי שתוריד לי את המינון ושלא יווצר מצב שאני תוקפת אותה או משהו כזה. הערת אגב אני כבר 7 חודשים על המינון הקיים.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אכן חסרה רגישות
שמוליק18/05/2017שלום שירלי.
מנסיון אישי, אכן חסרה רגישות בנוגע לתופעות הלוואי של הטיפול התרופתי, ובמיוחד לגבי התרופות האנטי-פסיכוטיות.
בהרבה מקרים, מייחסים את התופעות שאת מתארת למחלה, ואומרים שמדובר בסימפטומים של המחלה, גם כשאין לכך וודאות מספיקה.
מה שהייתי מציע, זה פשוט להחליף רופא. במיוחד רופא שמאמין באפשרות של התמודדות המבוססת בעיקר בטיפולים פסיכולוגיים, ואינו שולל את האפשרות של הפסקה לגמרי אם וכאשר תהיה הטבה במצב.
כל טוב,
שמוליק.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה
יונתן דוידאור21/05/2017חובה לשלול מרכיב גופני, ויטמינים, להפחית ממריצים..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

