השמנה עקב נטילת זיפרקסיה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • השמנה עקב נטילת זיפרקסיה
    אלון
    24/05/2017

    אני בחור בן 35 כל חיי הייתי בחור רזה וחטוב. לפני כ4 שנים נתנו לי כדורים זיפרקסיה להפרעות שינה קשות ועם הזמן המינון הגיע ל7.5 מג ליום.
    לפני שהתחלתי לקחת את הכדור עשיתי בדיקת חילוף חומרים ביום במנוחה והתוצאה הייתה שאני שורף 2200 קלוריות ביום במנוחה.לאחר 4 שנים של שימוש בכדור עשיתי שוב את אותה בדיקת חילוף חומרים והתוצאה הייתה 1200 קלוריות במנוחה.ירידה של אלף קלוריות ביום במנוחה. לא פלא שהשמנתי 20 קילו ב4 שנים האלה ולא אכלתי יותר מפעם.
    ברצוני להפסיק את הכדור הזה ורציתי לדעת תוך כמה זמן מרגע ההפסקה הגוף חוזר לעצמו וחילוף החומרים יחזור לקדמותו ואני אוכל להרזות את ה20 קילו העודפים הללו?
    תודה רבה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    השמנה עקב נטילת זיפרקסיה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השמנה

    ד``ר יונתן דוידאור
    24/05/2017

    שאלת חזרה למצב לפני מאוד אישית ושונה מאחד לאחד.
    השמנה בגלל זיפרקסה - עייפות- פחות פעילות ועליה בתיאבון.
    באם תקפיד על דיאטה נכונה ותעשה פעילות גופנית, חילוף החומרים ישתנה במקביל.
    בנוסף מומלץ בדיקות דם, פרופיל הורמונלי וכו..

    בהצלחה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני מתאמן 4 פעמים בשבוע ולא יורד במשקל

    אלון
    25/05/2017

    אני מתאמן במכושר כושר אימוני כוח פלוס אירובי 4 פעמים בשבוע ועושה דיאטה ולא יורד במשקל.
    אי אפשר לדת במשקל עם חילוף חומרים כזה נמוך.
    אני שורף במנוחה 1200 קלוריות ביממה זאת אומרת שכדי להיות במאזן שלילי קלורי של 500 קלוריות ביממה אני אמור לאכול 700 קלוריות שזה ממש צום וממש לא בריא ואי אפשר להחזיק עם זה לטווח ארוך.
    הכדורים האלה הם פשוט זועתיים צריך להוציא אותם מהחוק הנזק שהם גומרים הרבה יותר גדול מהתועלת ואני לא הראשון שחווה את זה אני קורא בפורומים על אנשים שהשמינו 40 קילו ויותר בגלל הכדורים האלה ופיתחו מחלות חדשות כמו סכרת ולחץ דם וכולסטרול.
    הכדורים האלה משנים את המטבוליזים בגוף בקיצור סכנה לגעת בהם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו