חציית קלונקס לבן 2 מ"ג

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חציית קלונקס לבן 2 מ"ג
    יאיר
    01/06/2017

    ד"ר שלום. בנוסף לציפרלקס 20 מ"ג אני נוטל קבוע קלונקס 2 מ"ג. את הטיפול המשולב אני מקבל מספר שנים בגלל התקפי חרדה וחרדה חברתית ויש שיפור בהתקפי החרדה אך לא בחרדה החברתית. הרופא ביקש שאעלה מינון קלונקס ל- 3 מ"ג (כדור וחצי של קלונקס לבן). הבעיה היא שחציית הקלונקס יוצאת לי לא מדויקת כך שפעם יוצא שאני לוקח לערך 2.75 מ"ג, פעם 3.25 מ"ג והמינון אינו מדויק.
    אני מניח שיש לכך השפעה גם על יציבות החרדות.
    יש לך המלצה כיצד לחלק את הכדור מדויק? כשאני מנסה על מכשיר חותך כדורים יוצא אפילו גרוע יותר מאשר עם היד.
    את הקלונקס במינון 3 מ"ג אני לוקח כשלושה חודשים.
    באופן כללי, איך יורדים במצבי חזרה ל-2 מ"ג? האם נדרשת הדרגתיות? הפחתה של 0.5 מ"ג כל שבוע זה סביר?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חציית קלונקס לבן 2 מ"ג

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מה עושים

    ד``ר יונתן דוידאור
    02/06/2017

    יש מכשיר לחציית תרופה שמקל.
    חובה מעקב רופא, יש להיזהר משילוב אלכוהול או סמים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו