שירות לאומי רגיל לאחר משבר נפשי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שירות לאומי רגיל לאחר משבר נפשי
    א.ש
    20/06/2017

    אני לומד בבית ספר חינוך מיוחד ( לנערים עם קשיים נפשיים ) ואני רוצה לעשות שירות לאומי לא דרך הבית הספר
    האם אפשאי לעשות שירות לאומי רגיל , אם בעבר היית במשבר נפשי ?
    כי אני מפחד שיסמנו אותי , ויאלצו אותי איכשהו לחיות חיים " מותאמים לבעלי צרכים מיוחדים "
    אני מרגיש מבחוץ ומבפנים כמו בן אדם נורמלי
    אני יודע את העבר שלי , ובכל זאת אני לא רוצה להיות מסומן בתור חריג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אשמח לעזור

    שמוליק
    20/06/2017

    שלום רב.

    קודם כל, אני מצדיע לך. אם למדת בבית ספר לנערים עם קשיים נפשיים והצלחת להתגבר עליהם, זה מלמד על חוזק, וכעת לגופו של עניין.

    התחושה שלי היא שמדובר ברצון פנימי להיות כמו כולם, ולא לקבל סטיגמה של מישהו שונה, גם אם למעשה אין לכך שום השלכות לגבי העתיד, וכמובן שצריך לכבד את הרצון הזה.

    מה שאני יכול לומר מסניון אישי, הוא שגם אם תהיה בשירות לאומי מיוחד, אז זה לא סוף העולם, ועיקר הבעייה היא היחס שלך כלפי עצמך שיכול להיות מושפע גם מהיחס של הסביבה.

    אותי העיפו מהצבא על סעיף נפשי, שבעקבותיו היו ארבעה אישפוזים, וניתן להתמודד עם סטיגמות הרבה יותר גרועות.

    בכל אופן, שיהיה בהצלחה.

    כל טוב,
    שמוליק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו