מאניה דיפרסיה- מינון תרופות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • מאניה דיפרסיה- מינון תרופות
    סיון
    16/10/2017

    שלום לפני עשר שנים הייתי בדיכאון ואז נכנסתי למאניה ואז שוב לדיכאון ואושפזתי. ותויגתי כחולת מאניה דיפרסיה. זה משפחתי גם לאחותי יש. במשך השנים אני לוקחת רסיטל 20 מג ודפלפט 500 גרם. בחודשים האחרונים יש לי נשירה רצינית בשיער. כנראה תופעת לוואי מהכדורים , חריקות שיניים וכנראה גם פגיעה במפרקים בפה מצד שמאל וגם צילצולים באוזן שמאל. אני בתהליך גמילה מהרסיטל כרגע אני לוקחת יום 10 מג ויום 20. החודש וחודש שעבר עשיתי בדיקות דפלפט והן יצאו נמוכות אחת רמה 16 ואחת רמה 23. הנורמה היא 50-100. ואני מרגישה מצוין במצב הזה. רציתי לשאול האם גם כדאי להוריד את הרמה של הדפלפט? התופעות לוואי מאוד מטרידות אותי ואני מרגישה שאני לוקחת סתם תרופות. יש לי פסיכיאטר כמובן. אבל אשמח לעוד דעה . הוא כרגע חושב לא לגעת בדפלפט. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מייצב?

    ד``ר יעקב חרמון
    19/10/2017

    ללא טיפול ישנה סכנה מוגברת להופעת התקף!
    הבחירה בידך.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו