האם שילוב הטיפול שציינתי נחשב כמקובל?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם שילוב הטיפול שציינתי נחשב כמקובל?
    איילה
    11/12/2017

    אחי מאושפז לסירוגין קרוב ל 9 חודשים.
    התקבל לבי"ח עם מינון לפונקס 450 מ"ג וקלונקס 1.5 מ"ג
    הוסיפו לו אטומין שכרגע עומד על מינון 120 מ"ג
    בחודשיים האחרונים מקבל טיפול e.c.t שנעשה פעמיים בשבוע
    לפני חודש הוחלט להוריד את ה e.c.t לפעם בשבוע ובמקביל הוחלט להוריד את מינון הלפונקס ל 300 מ"ג ומינון האטומין נשאר 100 מ"ג וקלונקס 1.5 מ"ג
    יש לציין שאחי מתלונן על ריור יתר
    עלה במשקל מאז שהחל לקחת את האטומין ועדיין קיימים מחשבות על פגיעה באדם קרוב
    שאלותי:
    האם שילוב הטיפול שציינתי נחשב כמקובל?
    האם הורדת 150 מ"ג לפונקס במהלך חודש וחצי אכן מקובלת?
    נאמר לנו שהורידו את הלפונקס תרופה שהיה איתה שנים עקב ההשמנה למרות שגם אטומין גורם להשמנה?
    האם שילוב של לפונקס תרופה אטופית יחד עם אטומין תרופה טיפית ו e.c.t+קלונקס אין בה איזושהי התנגשות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • איילה שלום

    טטיאנה שקרה
    21/12/2017

    יש להתייעץ עם הרופא המטפל באשפוזו.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו