אי שליטה על הסוגר לאחר ניתוח טחורים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שליטה על הסוגר לאחר ניתוח טחורים
    פזית לוינשטיין
    13/12/2017

    אוליי דרככם ימצא לי הפיתרון...
    שמי פזית, בת 49.5. לפני שנה וחודש עברתי ניתוח טחורים דרגה 4 בשיטת סטפלר. כמה ימים לאחר הניתוח הבנתי שאני בבעיה. חוסר שליטה מוחלט על הסוגר.
    מאז אני מתרוצצת בין מומחים, עשיתי מנומטריה ואולטראסאונד פרינלי רקטלי-הבדיקות מראות שחור על גביי לבן שהסוגר לא עובד. מצד שני השריר במצב תקין אך נמצא על מצב תפוס-ההיפך מרפויי.
    כל המומחים שפקדתי את מרפאותיהם אמרו שהמצב מאוד נדיר ומעבירים אותי הלאה..למומחה אחר.
    אני מבינה שמפאת המצב הנדיר, מאחר ולא יודעים לפענח את הבעיה-או עד שידעו מה הגורם-לא ימצא לי פיתרון.
    שנה וחודש אני בבית צמודה לשירותים.
    יש לי 3 שניות עד שבורח לי-מה שמקשה על היציאה מהבית או מטווח כמה מטרים מהשירותים.
    הלוואי והגעתי למקום הנכון ותדעו איך לעזור לי...
    האם יש עוד מקרים כמו שלי הארץ?
    ולמה אין קבוצות תמיכה לאנשים במצבי?
    היום יום ראשון של חנוכה ואוליי בזכותכם יקרה לי נס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פזית שלום

    טטיאנה שקרה
    21/12/2017

    יש להתייעץ עם רופא מטפל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו