הסבר למה יש לי?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הסבר למה יש לי?
    טול
    15/01/2018

    אנסה להסביר את תחושותיי במילים.. לאחרונה אני מרגישה דברים לא חוויתי מעולם והייתי רוצה לקבל חוות דעת מקצועית לפני שאגש לפסיכיאטר אם בכלל יש צורך..
    אציין שאני בת 27. בריאה, בד"כ מאוד פעילה, שאפתנית ואסרטיבית.
    בחודשיים האחרונים אני מרגישה מרוקנת. כאילו אין לי כוחות נפשיים לכלום. הפעולה הכי קטנה ופשוטה דורשת ממני כמויות אדירות של אנרגיה. אני מוטרדת לחוצה וחוששת. לא ברור לי ממה. אין לי נחת ואין לי שלווה. אני לא רוצה לראות אנשים. אין לי כוח לדבר. אין לי כוח לענות לטלפון. אפילו להיכנס להתקלח נהיה מטרד, זה קשה ומלחיץ. כשאני צריכה לצאת מהבית או ללכת לעבודה אני מריצה את הפעולה הזו אינספור פעמים בראש שלי וזה נראה כמעט בלתי אפשרי. אני מרגישה שאני לא עצמי. אני מרגישה שהדרך בה אני חווה את העולם והסביבה השתנתה, אני חווה את הדברים כאילו לא בצלילות דעת, לא בבהירות. המחשבות שלי רצות, לא ברורות, סתם בלאגן שמתרוצץ בראש.
    אני לא שותה אלכוהול, מעולם לא השתמשתי בסמים ולא קרה שום דבר חריג או יוצא דופן טרם החוויות הנ"ל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הסבר למה יש לי?

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • טול שלום

    טטיאנה שקרה
    19/01/2018

    ממליצה להתיעץ עם פסיכיאטר לבדיקת המצב הנפשי ואבחנה בהתאם ולקבלת טיפול תרופתי שיכול למנוע את התופעה אותה את מרגישה.
    ניתן לפנות למרפאתי בכל עת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו