שאלה בקשר לטיפול בקטמין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שאלה בקשר לטיפול בקטמין
    אמיר
    28/02/2018

    אני סובל כבר מגיל 18 מהתקפי פאניקה ומדכאון.במשך שנים אני לוקח נרדיל,שבשבים הראשונות עזר לי דרמטית.אפילו היום הנרדיל עוזר לי,למרות שיעילותו ירדה לאחרנה.אין שום אפשרות להפסיק לי את הנרדיל כי מייד אני נכנס לפאניקות קשות.מאחר שהדכאון צמח,ולא ניתן לי לקבל נוגדי דכאון ביחדעם הנרדיל,שאלתי האם טיפול בזריקות קטמין,עשוי לעזור לי בדכאון ו\או בחדות,כי למעשה הרופאה שלי ברמבם טוענת שאין בנמצא יותר טיפולים תרופתיים שיעזרו לי.אני יודע שטיפול בקטמין יקר,אבל האם יש לדעתך סיכוי סטטיסטי שזה כן יעזור? אני בן 51. תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שאלה בקשר לטיפול בקטמין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אמיר שלום

    טטיאנה שקרה
    08/03/2018

    במידה והטיפול התרופתי לא משפיע עליך או השפעתו פחותה מבעבר ממליצה להתייעץ עם רופא מטפל או רופא פסיכיאטר לבדיקת שינוי טיפול תרופתי והתאמתו למצבך.
    ישנן תרופות רבות להתמודדות עם החרדה אך ניתן להתאים רק לאחר בדיקה.
    ניתן לפנות למרפאתי לבדיקה בתיאום טלפוני מראש בכל עת
    בברכת בריאות.
    ד"ר טטיאנה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו