האם שילוב התרופות תקין

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • האם שילוב התרופות תקין
    TR2
    07/04/2019

    שלום,
    אבי בן ה 60 מאובחן בסכיזופרניה והתאשפז מספר פעמים בחייו.
    כיום מטופל ב לוריוול, בונדורמין (כדור אחד מכל אחד לפני השינה להרגעה)
    ובנוסף ריספרדל 2 מ"ג בערב. וזריקה של ריספרדל כל 20 יום של 50 מ"ג.

    עוברת עליו תקופה לחוצה שהרגיש שאינו יכול לעמוד בה ומפחד מאשפוז לכן לקח כבר שלושה ימים כמות כפולה של ריספרדל על דעת עצמו.
    אחרי שסיפר שכנענו אותו ללכת לרופאו, הרופא אמר שתופעות הלוואי של הריספרדל בכמות כזו קשות מדי, ולכן רשם קלופיקסול 10 מ"ג בערב ו 10 מ"ג בבוקר.

    אבא שלי בעבר קיבל תגובה אפילפטית ממתן קלוזפין ( לפונקס) גם במינון נמוך.
    ולכן מפחד מאוד לקחת את התרופה החדשה לבד. ( למרות שאין בה את המרכיבים הללו)

    האם השילוב כרגע של ארבע תרופות שונות נשמע סביר ? אין חשש לערבוב יותר מדי תרופות?
    מה אפשר לעשות במצב זה? בחדרי האשפוז היומי לא רוצים לקבלו כדי לראות שמגיב לתגובה בסדר.

    תודה רבה
    TR

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם שילוב התרופות תקין

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שילוב תרופות

    ד``ר בן עמית
    27/04/2019

    שלום,
    אכן נשמע מקרה מורכב, ושווה להתייעץ עם הפסיכיאטר המלווה. בגדול - גם מינון של 4 מ"ג ריספרדל זה בסדר גמור, במידת הצורך כמובן, אפילו במקביל לטיפול בזריקות. אבל אכן מקובל לשלב תרופות כדי לצמצם בתופעות הלוואי של כל אחת מהן. בהצלחה, ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו