דיזינסס ותחושת שיוט.. האם זה יכול להיות פסיכיאטרי?

מנהל הפורום

ד"ר בן עמית
ד"ר בן עמית
053-6834250
לקביעת תור אצל ד"ר בן עמית
053-6834250 ללא פרסום בפורום
 
  • דיזינסס ותחושת שיוט.. האם זה יכול להיות פסיכיאטרי?
    מיכל
    05/05/2019

    שלום,
    אני בת 38. כבר שנה וחודשיים סובלת מתחושת דיזינסס שהיא כאילו שמטלטלים אותי קדימה ואחורה כאילו שאני על ספינה. לא סחרחורות סיבובית... הכל התחיל עם כאב ראש שהיה רק בצד ימין שלא היה פועם ונמשך שבוע.. ואיתו התחילה הדיזינסס... כאב הראש עבר אחרי שבוע, והדיזינסס נשארה. בדיקה נוירולוגית יצאה תקינה וורטיגו נשלל. רופא אחד רצה שאעשה MRI כי אמר שאולי עברתי ארוע מוחי קל, אבל בקופה לא אישרו לי.. ולמעשה אף רופא לא יודע להגיד לי מה זה. האם זה יכול להגרם ממחסור בסרוטונין, נורדנלין.. או דופמין?
    האם שמעת על מטופלים שלך שהיו להן תלונות דומות ו SSRI או SNRI עזרו להם?
    קראתי על כך רק במקום אחד ברשת. אני כמה חודשים לוקחת 5htp במינון מירבי ליום ואת התרופה רמוטיב ואין שום שיפור.. אז תהיתי האם אולי בכל זאת תרופות כימיות כן יעזרו.
    תודה מראש

    ליצירת קשר עם מנהל הפורום:
    ד"ר בן עמית - 053-6834250

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הדפסה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • סחרחורות - SSRI יעזור?

    ד"ר בן עמית
    12/05/2019

    שלום,
    הביולוגיה של הדברים האלה מורכבת מאוד, ולמעשה אין הפרעות שנגרמות מ"חוסר סרוטונין", למרות שרבים אומרים כך, כדי לפשט את העניינים. סחרחורות בעיקרה היא דבר שאינו פסיכיאטרי, ו-SSRI לא הטיפול המומלץ, אבל אנשים זה דבר מורכב, וצריך לשמוע את הדברים בצורה מסודרת. רמוטיב לא יעילה, ו-HTP5 - עוד פחות. אם רוצה - אני לשירותך. בברכה, ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     
    תמונה

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו