דיכאון וחרדות ללא הקלה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • דיכאון וחרדות ללא הקלה
    שרון
    23/07/2019

    האם בפניה לייעוץ פסיכיאטרי בגין פחדים חרדות ודיכאון עלי להסביר לרופא מדוע הגעתי למצב הזה? האם מעניינת אותו הסיבה או רק המצב הנוכחי למטרת טיפול תרופתי? אם הגורם למצב הנפשי למשל אינו בר חלוף וממשיך להעיק? אני טוענת שטיפול בסימפטומים ולא ב"מחלה" כגון במניעת אלימות פסיכולוגית הטרדות מאיימות מעקבים וכו' לחצים וכעסים בעבודה, בני משפחה נכים וכו' חשוב לי ליידע את הרופא שאני מודעת לכך שתרופות לא עוזרות לי כל עוד אני תחת טרור ואיום כלשהו. פחד לצאת מהבית, לעבוד עם אנשים וכו'.
    כיצד זה ישפיע על האבחון? והטיפול?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דיכאון וחרדות ללא הקלה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • את זקוקה לטיפול. לא רק לתרופות.

    טלי
    26/07/2019

    אני לא רופאה, אני מתמודדת.

    קודם כל בשביל לקבל אבחון מדוייק את צריכה לספר הכל (לא הכל הכל הכל, אבל את כן צריכה לתת להם רקע) כדי שהם ידעו ממה את סובלת באמת. ובכך לתת לך טיפול תרופתי מתאים.
    מעבר לזה, את זקוקה גם לטיפול בשיחות, פסיכיאטר זה לא מספיק. תרופה היא כלי עזר, היא לא הפתרון.
    את נמצאת במצב מצוקתי ואת זקוקה לעזרה, אל תתבייישי לבקש אותה.

    גם הסיבה וגם מצבך הנוכחי יעניין את הפסיכיאטר, הוא זקוק לידע, הוא לא יכול לנחש לבד ממה את סובלת.
    אם את תחת טרור ואיום תבקשי עזרה, אל תמשיכי לחיות ככה (אני לא יודעת באיזה מצב את נמצאת, אבל את לא צריכה לחיות ככה).

    עצם זה שתספרי לו מה את חווה כיום, לא ישפיע לרעה על הטיפול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו