אי שקט לוסטרל- האם להוריד מינון?

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אי שקט לוסטרל- האם להוריד מינון?
    יפית
    09/08/2019

    שלום,
    אחותי לוקחת זיפרקסה והחלה לקחת בהדרגה לוסטרל לפני כשבועיים, התחילה מ 25 מג עברה ל 50 ואתמול העלתה ל75 עם העלייה חל אצלה אי שקט, היא סובלת מדכאון ומחשבות טורדניות, היא שזה מצד לצד מדברת בלי הפסקה ומצבה לא טוב, אנחנו חוששים שתרצה לעשות משהו לעצמה וחוששים שתלך לעבוד, מצד שני היא נעדרה כבר תקופה מהעבודה לפני כמה חודשים ובחסד נשמר לה מקום עבודתה, אנחנו חוששים שיש להשאיר אותה בבית בהשגחה אבל היא עשויה לאבד את העבודה והחשש שמצבה יתדרדר. אנחנו מתלבטים אם לרדת במינון ל 50 מג ולא להעלות הלאה, אשמח לייעוץ. אחותי בת 40

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שינויי מינון

    ד``ר בן עמית
    07/09/2019

    יפית היקרה,
    מאוד קשה לענות בפורום על שאלה פרטנית, הדורשת היכרות מעמיקה עם המקרה. במקרים כאלה כדאי לפנות למטפל העיקרי - הפסיכיאטר, הפסיכולוג או רופא המשפחה, ודאי אם ישנה דחיפות.
    לחילופין, תמיד אשמח להפגש ולייעץ באופן יותר מקיף!
    תודה,
    ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו