ריספונד או סרקוואל

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • ריספונד או סרקוואל
    שיר
    15/09/2019

    שלום ד"ר לאחותי יש התקפי מניה שחוזרות לה פעם בשנה כבר 5 שנים רצוף.. זה השנה החמישית.בערך באותם תאריכים. אנחנו המשפחה מאוד עייפים נפשית מההתקפים הללו. כל שנה היינו מטפלים בה בריספונד 3 מג
    השנה הבאנו לה 2 מג 1 בבוקר ו1 בלילה ולא רואים ממש שיפור השנה. כל פעם היא נראית בסדר ואז מתחילה לדבר שטויות והתחילה השנה מה שלא היו לה שנות קודמות לדבר על זה שרוצים להרוג אותה ושהיא פוחדת. אין לה שקט נפשי כל פעם הולכת ממקום למקום. לא נרדמת. ישנה מעט.שעה-שעתיים ביום.מביאים לה הפעם גם כדורי שינה. מה ששנות קודמות לא הבאנו. התחיל להיות לה תנועות לא רצוניות בגוף.ובחילות ורצון להקיא כל בוקר. התייעצנו עם הרופא על התופעת לוואי הללו והחליף לה לסרקוואל 400 מג. עכשיו יש לי כמה שאלות.
    האם בגלל ששינינו ל2 מג השנה. זה מה שיכל לא לתת לנו לראות את השיפור?
    והאם המינון יחסית ל2 מג ריספונד גדול?
    האם באמת לסרקוואל יש פחות תופעות לוואי?
    ואיך עושים מעבר בין תרופות? אשמח שתגיד לי גם רקע כללי מה חושב על מצבה ופתרון מקובל. תודה מראש!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריספונד או סרקוואל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בחירת טיפול נוגד מאניה

    ד``ר בן עמית
    19/09/2019

    שלום,
    לצערי אין תשובה "על רגל אחת". ראוי שיהיה פסיכיאטר בתמונה, שיסייע בתהליך של ההחלפה התרופתית. ככלל 2 מ"ג של ריספונד ו-400 מ"ג של סרוקוול הם אכן מינונים דומים.
    בהצלחה
    ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו