הורדת איטומין ורבע ציפרלקס תופעות בגוף

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הורדת איטומין ורבע ציפרלקס תופעות בגוף
    נירית
    21/09/2019

    שלום רב.
    לאט לאט אני בתהליך הורדת תרופות,לא לגמרי ולא בבת אחת. הרופא הוריד לי לפני שבוע רבע איטומין ותוך כמה ימים את כל האיטומין הוא היה נותן לי חצי איטומין. בנוסף הרופא הוריד לי לפני שבועיים רבע ציפרקלס ולשינה והרגעה הוא נתן לי לוריוון. שאני קמה בבוקר אני מרגישה טוב אבל בהמשך היום אני מתחילה להרגיש תופעות בגוף של חרדה,בוכה הרבה,התייעצתי עם הרופא והוא אמר שזה לוקח זמן. תוך כמה זמן הורדת איטומין משפיע לטובה וגם רבע ציפרלקס? אשמח גם לטיפ קטן איך להקל על הלחץ של התופעות בהמשך היום.אני מודה לך ומאחלת לך שבוע נפלא

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • זמן השפעת אטומין וציפרלקס

    ד``ר בן עמית
    28/09/2019

    שלום,
    אלה בדיוק שאלות שלדעתי הרופא המטפל צריך ואמור לענות עליהן, מכיוון שהוא מכיר אותך ואת כל סיפור הרקע. באופן כללי - הפסקת אטומין צריכה לעבוד מיידית (כמה שעות לאחר הנטילה האחרונה, אין יותר השפעה). ציפרלקס משפיע תוך 2-4 שבועות, אבל אם המינון נמוך - יתכן ולא ישפיע. כאמור - על הרופא המטפל לתת מענה לשאלות אלה, ואם לא - אשמח להפגש ולייעץ. זה מאוד תלוי במקרה.
    בברכה,
    ד"ר עמית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו