שלום לך ד"ר..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • שלום לך ד"ר..
    אודל
    16/01/2008

    היי,זאת אני שרשמתי את הסיפור הארוך,על החיים לצד מכור....אני בעיקרון את ההחלטה שלי עשיתי אבל אשמח לדעת ג את הצד שלך בעניין...עוד משהו רשמת פה באחת התשובות שמכור הוא לא באמת מכור....זה קצת אבסורד כי אני יודעת שבכל מוסדות הגמילה והקבוצות מבהירים להם שיש את "הנורמטיבים" ויש את ה"מכורים"....ושזאת "מחלה" לכל החיים ופשוט צריך להתמודד איתה,אז איך אתה מסביר זאת?...
    בתודה מראש,שירן...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלום לך ד"ר..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירן

    פרופ` פנחס דנון
    17/01/2008

    בוקר טוב,

    התמכרות לכל חומר ולא משנה מה כוללת כמה מרכבים בתוכו. ישנו מרכיב הביולוגי שאנו מנסים לעזור למכורים ע"י תרופות, מרכיב סביבתי-משפחתי וגנטי על זה ישנם הרבה מאוד מחקרים ועבודות
    ישנו מרכיב אישיותי של אותו בן אדם. כשכתבתי הוא אומר שהוא לא מכור דיברתי על טובנה ושיתוף פעולה של אותו בן אדם שרוצה להגמל
    וכש הוא לא רוצה אף תוכנית גמילה לא יכולה להצליח...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו