אוקסיקוד

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • אוקסיקוד
    שרון
    30/08/2011

    שלום,

    בני בן ה13 סובל מכאבי בטן שמקורם בבעית בתרסריון. הכאבים מופיעים כתוצאה ממעבר מזון או לפעמים אפילו שתיה במעי. בנסיונות למצוא טיפול לכאבים שלו ניסינו גם תרופות ממשפחת האופייטים (אוקסיקונטיק, פנטיל וכדו') והתרופה היחידה שעוזרת לו היא אוקסיקוד בצורתה הנוזלית (לא אוקסיקונטיק).

    הוא מקבל את האוקסיקוד ע"פ צורך והשימוש מאוד שתנה ויכול לנוע במקרים נדירים מ2 מנות של 5מ"ל אוקסיקוד (הוא לוקח עם נורפן) לבין שבועות ללא אוקסיקוד. מתקופות קשות הוא יכול לקחת 5 מ"ל ביום למשך כמה ימים אך יכול להפסיק לכשבוע או יותר או יש ירידה בכאב.

    האם ניתן להגיד שיש לו התמכרות פיזית? גם במקרה שאין לו בעיה להפסיק באופן פתאומי וגם במקרה שאין לו צורך בנפחים עולים של התרופה. חייבים גם לציין שהוא מאוד לא אוהב את התחושה של חוסר השליטה שהיא גורמת לו (היא גם עושה לו גירודים המתחילים עם הלקיחה).

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    אוקסיקוד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אוקסיקוד - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    31/08/2011

    שלום,

    לפי תיואר שלך בנך לא מכור לאוקסיקוד עכשיו
    שימוש יומיומי,ועלייה במינונים עלולים לגרום להתמכרות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו