מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- עישון מסיבי של סמים קלים - 15 שנהאפרת05/10/2011
אני פונה לכל מי שמבין בעניין.
לאחרונה הכרתי בחור מדהים בן 31.סטודנט שנה שניה לאחד ממקצועות ההנדסה.
בחור שבא ממשפחה מדהימה ועל פניו היה נראה בחור רגיש.
יצאנו מספר חודשים ותוך זמן קצר עליתי על ההתמכרות שלו לחשיש.
הוא מעשן כבר 15 שנה. אבל בצורה ממש מסיבית.ולא ג'ויינטים אלא מבקבוק.
איך שהוא פותח את העיניים, לפני הקפה. הוא חייב להוריד ראש ממכשיר.
לפעמים שניים.
הוא עושה את זה בוקר צהריים וערב.ואם הוא יושב ולומד הוא יכול להוריד ראש בין תרגיל לתרגיל!
ניסיתי לתרץ שזה בסדר ושהוא מתפקד. הוא לומד הוא לא כלומניק.אבל המצבי רוח שלו היו בלתי נמנעים.והתחושות שלו לגבי ולגבי הקשר השתנו מיום ליום.מרגע שהוא אומר לי שהוא רוצה אותי זה הפך שניה אחר כך לזה שהוא מבולבל. עד שנפרדנו.
אני מנסה להבין איך זה עובד. איך הגוף והראש מושפעים מהסמים אחרי 15 שנה.
אם זה לא ממסטל אותו וכבר לא משפיע עליו, מה זה כן עושה לא? העישון על הבוקר זה סוג של יישור קו?
אני לא מבינה את זה.
אני אשמח אם מישהו מהפרופסורים או הדוקטורים או מהמשתתפים בפורום יוכל לתת לי תמונה לגביו מה עובר עליו מה זה האורח חיים הזה.
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אני נמצא באותו המצב
אלמוני08/10/2011אני כרגע בן 19 ומכור מגיל 15 לעישון חשיש מבקבוק ,
בבוקר , לפני העבודה , בית ספר , או כל סיטואציה שדורשת רוגע וריכוז
אני מודע לסיבות התחלת העישון אצלי
אני בדיוק לומד כרגע במכללה וכשאני רוצה להצליח אני יכול ההתמכרות הפכה להיות חלק מהחיים שלי,
מין דבר כזה שתמיד יהיה שם אך לא יפריע , בשנים הראשונות זה הקשה עליי מאוד עד שהגעתי למצב שאני יכול לשלוט בהתנהגות שלי ולא להסגיר את "ההיי" שאני נמצא בו
אנשים הקרובים אליי מאוד גם כן לא מודעים לזה ואינם יכולים לזהות כלום, יש לי חברה כבר שנתיים היא מודעת לזה שאני נגעתי בסמים קלים בעברי גם הייתי במרכז גמילה למשך חצי שנה בגיל 16 -16 וחצי , לאחר היציאה משם חזרתי לעשן בשנית ...
גם כן הבנתי שעישון חשיש גורם להקצנת רגשות , התהפכות במצבי הרוח וחוסר עקבות
כמו כן זה פתח לי דלת לעולם ההתמכרויות וניסיתי גם כן להמר לא פעם ולא פעמיים אך תמיד אני שולט על עצמי כשאני מגיע לנקודה רגישה ביחס למצב שלי..
ותמיד קשה לנחות על הקרקע בחזרה (הכוונה לסלק את כל ההתמכרויות מלבד החשיש)
שורה תחתונה:מצבי הרוח והרגשות המוקצנים הינם פסיכולוגיים אם באממת היית רוצה להרגיע את רוחו היית מצליחה , ומנסיון כשאני בא עם עצב, כעס , עצבים והכל בצורה מוקצנת תמיד האדם שעושה לי טוב יודע להחזיר אותי למציאות שלי , אדם רגוע לומד מכור לחשיש, אך לא מופרע מזה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאני נמצא באותו המצב - תגובה
דפנה הלמן10/10/2011אלמוני שלום,
נו ו...
אתה מוזמן לפרט למה אתה מתכון
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdsd
אלמוני10/10/2011sdsdsdsd
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהdsd - תגובה
דפנה הלמן10/10/2011אלמוני שלום,
לא הצלחתי להבין למה אתה מתכוון!
אם הינך מעוניין לפרט אתה מוזמן לפנות שנית
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעישון מסיבי של סמים קלים - 15 שנה - תגובה
דפנה הלמן10/10/2011אפרת שלום,
אכן הבחור שהכרת מכור... בד"כ העישון הינו תרפיה עצמית להפרעה נפשית שאינה מאובחנת.הייתי ממליצה לך להבהיר לו כי הוא חייב לפנות לטיפול אצל מומחה בעניין.
האפטיות או קהות החושים שהינך מתארת הינם חלק מהסימפטומים הקליניים או ההשלכות של השימוש.
בברכה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

