מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- לא מסוגלת להפסיק לקנותמילי25/10/2011
שלום,
שלום, אני אישה נשואה בת 27, בחודשים האחרונים אני נוטה לבזבז
כספים רבים. אני פשוט הולכת לקניון וקונה כל מה שאני רואה. בעלי ואימי
מעירים לי על כך. אני מאוד שמחה בזמן קניות. יש לציין שכאשר אני
חוזרת הביתה ההתלהבות יורדת. אני לא מצליחה לשלוט בעצמי, אני מבטיחה
לעצמי כל פעם מחדש שאני בכלל לא אעבור ליד הקניון, וכל פעם מתפתה וקונה.
החודש כבר בזבזתי מעל 17-20 אלף שקלים, ואני חוששת שגם היום אני
אתפתה ואלך. בעלי אמר שאם אני אמשיך לעשות זאת אז הוא יאלץ לקחת
את הכרטיס אשראי שלי ולהביא לי כסף מזומן ולהגביל אותי בסוף של 300 שקלים
בלבד ליום.
אני חוששת שאולי אני צריכה ללמוד לשלוט בדחף הזה, אבל אני באמת לא יודעת
איך. אני רואה איך האנשים סביבי מאוכזבים ממני, הם לא שמחים בכך שאני
קונה לעצמי דברים שאני אוהבת ומותגים רבים אלא רק רואים את הצד הרע
שבזה ואומרים לי "עוד פעם קנית בגדים?"
מה עושים במצב כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא מסוגלת להפסיק לקנות - תגובה
דפנה הלמן25/10/2011מילי שלום,
כפי שציינת אני קונה כל מה שאני רואה.קרי:זה אינו בשליטתך ואין כאן בחירה.
לפיכת מדובר בהתנהגות כפייתית .כשאנו מדברים על התנהגות מסוג זה,אנו למעשה מדברים על כך שאנרגיה נפשית מושקעת שוב ושוב במשהו שלא מרגיע אותך קרי:אינו הדבר ה"אמיתי".כיוון שמדובר במחירים כבדים תרתי משמע אני ממליצה לך לפנות לטיפול פסיכולוגי,על מנת להבין את הדחף הבלתי נשלט שאת מתארת.
בהצלחה,
דפנה הלמן* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

