החיים עם מהמר.. כפייתי..

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • החיים עם מהמר.. כפייתי..
    חלי
    02/02/2008

    שלום,
    אני נשואה 33 שנה ולי 4 ילדים, בעלי מזה כ - 16 שנה לאחר פיטוריו, התחיל לבקר בבליארד
    ולאט לאט נכסף למקום הנורא הזה היום הוא יושב מול המכונות ושוכח את עצמו פעם היה עצמאי, היום משתכר 4000 ש"ח,במשך כל השנים ניסיתי בטוב בדיבורים הסברים וגם ברע באיום שאזוב אותו אבל הופתעתי היה מוכן לעזוב את משפחתו וגם אותי שמאוד אהב, באופי הוא אדם טוב, אך מאוד אדיש לא מעניין שום דבר,כל השנים אני זו שיזמתי וקניתי ועשיתי, לא זכיתי אף פעם לפינוקלמתנה, ובשנים אלו שאנו בגיל החמישים אנו בלי פנסיה, אף פעם לא חשב על היום המחר והיום גרוע יותר ,אני מרגישה שפשוט אני לא מענינית אותו.
    בקיצור ניסיתי הכל, אני מרגישה שאני תחת מרדף, מעקב , שלא נותן לי מנוחה.
    היום הילדים גדלו וכלל לא מחשבן לי, יוצא לעבודה בבוקר ונכנס הביתה בין 9.00 - 12.00 בערב.
    הוא לא דובר אמת , שאני שואלת אותו למה אתה מגיע בשעה כזו, הוא מתעצבן וצועק,
    הילדים שלי מודעים לבעיה ואף כואבים יחד איתי.
    חשוב לציין לפני כ - שנה הבת הגדולה שלי הצליחה להשפיע שילך לגמילה, הוא הסכים איתה
    הלך לכמה פגישות, שהגיע הרגע שהיתי אמורה להצטרף אליו, הפסיק.
    אציין שאני הלכתי תחילה כדי לקבל כלים להתמודד עם מצב כזה. כל השנים עבדתי,
    נא עזרתכך, אני פשוט מיואשת, מה עלי לעשות, לו אין משפחה.
    הוא מדבר על הנושא עם אף אחד, ולא מוכן לשתף אף אחד, כל פרוטה שהיתה פתח כולל ביטוח
    חיים שהיה לו.חשוב לא מאוד לציין שהוא מאוד מטעה , במשפחה לא מדבר, תמיד בשקט ובצד, וכולם למרות ההתנהגות שלו אוהבים אותו פרט ילדי שכועסים עליו, יוצא שאני פה הרעה שסובלת מכל כיוון.
    לא כך היו חלומתי, כל החיים עבדתי ודאגתי לילדי, שתודה לאל הצלחתי להובילם וסיימו לימודים לפחות תואר ראשון.
    אני מתנצלת על אורך הטקסט,אני בתקווה שאקבל כל עזרה בנושא.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החיים עם מהמר.. כפייתי..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הימור פתולוגי ומשפחה

    פרופ` פנחס דנון
    03/02/2008

    שלום לך,

    קראתי את מכתבך ואני מכיר את הקשיים והתנגדויות של מהמר להגיע לטיפול או לשתף פעולה בזה.
    מאוד קשה להסביר לבן אדם שלא רוצה לשמוע לכן מומלץ הוא לדבר ככול המשפחה בקול אחת ולנסות לעזור לו להגיע להבנה על מצבו. האם זה לא יעזור לנסות לעזר באנשים קרובים אליו כדי לגייס אותם למערכה. גם אם זה לא יעזור מומלץ להגיע ליועץ מקצועי ואפילו משפטי....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו