מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- חיים עם מהמר...חלי23/02/2008
לד"ר דנוך שלום רב,
רב תודות לתגותך, אך הנסיון הזה היה לפני שנה , הבת שלי היחידה שיכולה לתקשר איתו, הצליחה לשכנע אותו שילך לטיפול, זאת לאחר שאני הכנתי את התשתית, הלכתי אני למשרד הרווחה עמותת "אפשר" לקבל כלים להתמודד עם מצבי, לפני כן נאספה כל המשפחה, בפורום זה עוד יותר כעס, ועזב את המקום, וטען בצעקות איומות שויעזבו אותו, ועוד יותר התעקש שאלה החיים שלו, אציין גם שהוא הסכים עם הבת להגיע רק לאחר שאמרה , אבא עשיתי הרבה בשבילך
שילמתי את החוב בבנק אז תעשה אתה משהו אחד בשבילי , לך לטיפול,
הלך לטיפול , לכמה פגישות, ואף היה יום כיף שאני הגעתי איתו, בזה זה נגמר
שהייתי אמורה להצטרף לפגישות , פה זה נגמר, פניתי אליהם, שאלתי מדוע אתם לא מבקשים, פונים אליו, תשובתם שהם אינם יכולים להכריח, וחבל ש זה נגמר,
היום מגיע בשעות מאוחרות 12.00 - 1.00 בלילה, ואני לא יכולה להעיר דבר, הוא פשוט כועס אפילו שאני בנימה פונה, אני כבן אדם רגיש לוקחת כדור לישון להרגע
שאלתי באם אני אמצא פורקן , כמו רקודי ואגיע גם בשעות מאוחרות , למלא לעצמי את הנפש הממורמרת, אני מטבעי אדם מאוד שמח אוהבת חברה חברים בילויים,
הנושא יכול אולי להאיר אותו, להבין שאני לא מחכה עם ארוחת ערב , זה לא מלון. גם לי יש היום את החיים, או שעלול להיות גרוע יותר. הוא מאוד סגור לא מדבר. עושים דברים בשקט.
בתודה מראש* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לחלי
פרופ` פנחס דנון24/02/2008בוקר טוב,
אני מבין שהיה ניסיון קצר ותוצאותיה היו שליליות אבל חייבים להביא אותו לטיפול בלי ניסיון רציני נוסף או סנקציות כלכליות שיגרמו להגיע לטיפול אין לו שום סיבה לשנות דברים
מצבו כרגע כמו אלו שהולכים לרופא עם בלון חמצן ובממשכים לעשן. . .* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה אלכוהוליסט/ית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

