חרדה וסמים- עזרה בבקשה!!

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חרדה וסמים- עזרה בבקשה!!
    מישהי
    28/09/2012

    לפני כחודשיים הייתי במסיבה ולקחתי שם כמות גדולה של md וכמות מיזערית (כ25 מיקרוגרם) של lsd. במהלך ההשפעה הרגשתי נפלא. ההשפעות עברו לי לגמרי, ואחרי יומיים עישנתי לפני שהלכתי לישון ופתאום תקפה אותי תחושת חרדה נוראית. החרדה לא עברה במשך 3 ימים, חשבתי שאני מאבדת את עצמי לגמרי. הכל עבר, אבל אחרי שבועיים התחלתי לראות פס של אור שהפריע לי בראייה, כמו המון בועות קטנות כאלה (אין לו שום קשר להזיות שראיתי), הדבר הזה החזיר לי את החרדות וכבר חודשיים שאני מרגישה מנותקת מהמציאות, לא מצליחה להרגיש ולחוות דברים בעוצמה הרגילה, לא נרגעת משום דבר. יש לי מחשבות הזויות כאילו ששום דבר לא אמיתי,כל היום עסוקה בחרדות שלי שמידי פעם עולות ומגיעות לרמה בלתי נסבלת, למרות שכלפי חוץ אני מתנהגת כרגיל. התחלתי לשתות אלכוהול בכמויות מטורפות כל יום וזה הדבר היחיד שמסדר אותי ומרגיע אותי, הגעתי למצב שבו הייתה לי הרעלת אלכוהול והגעתי לבית חולים אבל יום אחרי זה בכל זאת שתיתי. חשבתי שהכל התחיל להסתדר ולהרגע אבל לפני יומיים שתיתי ועישנתי ופתאום, ליד אימא שלי,במטבח, במקום הכי בטוח בעולם התחיל לי התקף חרדה קשה. אני לא יודעת מה לעשות. הייתי מעשנת המון וזה מעולם לא קרה לי. היייתי בנאדם רגשי, שמח, יצירתי וחזק. אני לא רוצה לאבד את החיים שלי!! לא רוצה לחיות כך! יש לי לכאורה הכל בחיים, לא רוצה להתאשפז ולאבד את זה.
    סליחה על האריכות, אבל האם זו תופעה מוכרת?
    יש לה טיפול? אני רק רוצה להבין בדיוק מה עובר עליי כדי שאוכל לעקל את זה ולהתמודד עם זה.
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חרדה וסמים- עזרה בבקשה!!

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חרדה וסמים- עזרה בבקשה!! - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    30/09/2012

    דחוף לפנות לטיפול אצל רופא פסיכיאטר כדי לקבל עזרה מיידית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תיהיה חזקה

    מיכאל
    29/04/2014

    בעבר הלא רחוק היה לי שימוש ארוך תווח ועל בסיס יומי כל יום!!!!! Lsd ברגע שהפסקתי את השימוש התחילו הבעיות .פחד חרדות אי נוחות ועוד ועוד. במקרא שלי לקחתי את זה לכיוון שזה דאון וזה יעבור ואכן אחרי חצי שנה הכל היסתדר.ואני בטוח שאצלח זה לא משהוא מעבר תני לזה זמן תאמיני בעצמך,והכי דחוף לפנות לאיש מקצוע שיוכל לקוון אותך ולמצוא את הטיפול הנכון. ישנם גם הרבה מאוד תרופות למצב שלך שיעזור לך לעבור את זה בכלות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו