מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- נייס גיאדוד30/09/2012
שלום לכולם , :)
עישנתי את זה לפני חצי שנה וקבלתי אתקף חרדה בזמן השימוש (יובש חזק בגוףף קושי נשימה דפיקות לב חזקות ביותר!! )
אחרי חצי שנה אני מרגיש ככה שאין לי שימחת חיים .. לפני השימוש היייתי צוחק כול היום .. היום אני מרגיש יותר רציני כזה... למרות שיש ימים שאני כן צוחק .
ואני מרגיש עיקוצצים חלשים בכול הגוףף .. ומדיי פעם אני מרגיש דפיקות לבב מהירות מי הרגיל .
רציתי לדעת האם בדרךך כלל זה עניין של זמן עד שזה יעבור ?
האם המוח קיבל תראומה חזקה מי האתקף חרדה ועכשיו מה שיעזור זה הרבה לצאת לבילוים ולעשות הרבה פעילויות בכוח עד שלאט לאט תחזור השמחת חיים ?
האם אתם יוכלים להרגיע אותי באיזה שהוא אופן שהכול יהיה בסדר?
והאם יש סוגי מאכלים שיוכלים לעזור סוגי וויטמנים שיוכלים לזרז תהליך ?
וכדורים של פסיכיאטר לא בא בחשבון
כי לקחתי פעם מסיבה מסוימת ו3 שנים לא הייה לי רשיון נהיגה
ואני לא מתכוון לקחת אפילו לא סיכון קטן
תודה רבה!* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר נייס גיא - תגובה
פרופ` פנחס דנון02/10/2012שלום,
לפי הסיפור שלך אתה כן צריך טיפול תרופתי לכן תפנה למומחה בהתמכרויות* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ'
דוד02/10/2012יש לציין שהיקצוצים האלו אני מרגיש אותם ממש פעם בה כזה..
רק שאני מודע אני מרגיש גירוד פה גירוד שם ...
וגם לפני הבעיה הייתה לי בעיה של דיכאון מדיי פעם ..
רק שהייתה לי גם יותר שמחת חיים בהרבה!
שלשום ראיתי סרטון מסוים וממש בכיתי
ואומרים שמי שיש לו סיכזרופניה אז אין לו רגשות ..
רציתי לדעת עם אין לו רגשות בכלל ?
ועם בכיתי זה אומר שאין לי סיכזרופניה ?
ולגבי טיפול הייתי הולך בלי לשאול בכלל ..
אבל ברגע שהיקחו לי תנהיגה הדיכאון שלי יוחפל פי 10 אז אני מעדיף לא לקחת סיכון* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' - תגובה
פרופ` פנחס דנון03/10/2012דוד שלום,
סכיזופרניים הם בני אדם כמו כולם אין להם שום הבדל מבחינת רגשות ולא אופיני שאין להם רגשות
ממליץ לך לעשות אבחון אצל רופא מומחה לגבי מצבך הנפשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהפרופ' - תגובה
פרופ` פנחס דנון03/10/2012דוד שלום,
סכיזופרניים הם בני אדם רגילים אין להם שום הבדל מבחינת רגשות
ממליץ לך לעשות אבחון אצל מומחה לגבי מצב הנפשי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם סובלים מחרדות?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

