כדורי שינה

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • כדורי שינה
    יואל
    18/11/2012

    השעון הביולגי שלי נדפק . ואני לוקח פעם בשבוע רבע כדור סטילנוקס לשינה . האם אני עלול להתמכר ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כדורי שינה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שינה - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    19/11/2012

    לא אהיה זמין עד 25.11.2012

    automatic response

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כדורי שינה - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    25/11/2012

    שלום,
    פעם בשבוע רבע כדור אינו מסוכן מבחינת התמכרות (סיכון נמוך)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • פרופסור ייקר, אני נאלץ:

    ואדים קרייז
    26/11/2012

    פעןפם בשבוע גם (בהקצנהף ושרק אנשי מקצוע יבינו) גם 600מ"ג אוקסיקודון IV לא יימכר, פיזית.
    הפכתי להיות מכור מוכר (בץ לאומי) לאחר שלקחתי בעם בשבוע 4 כדורי "קד" פוספט - דאז היה ללא מרשם (באופיאטים הוא הייחיד על בסיס פוספט - לא רוצה לרשום את שמו המלא....
    אני מנסה להסתכל על הבעיה לתווח הארוך...
    גם דוקסילמין אינו "נחשב" לממכר? אולי גם דיפינהידרמין? - כולם OTC...
    מצטער שאני "נושך" אך - טווח ארוך - זה החשוב בהתמכרות.
    עם כל הכבוד, ויש כבוד :) ואדים - פסיכולוג - רק תואר ראשון - אך בבית הספר לחיים אני פרופסור - לצערי.
    תודה לך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלום, עבדתי קשה על התגובה-קרא בעיון

    ואדים קרייז
    26/11/2012

    "מציל נפש אחד - כאילו הציל עולם שלם:" - גם בישראל :)
    השעון הביולוגי לא יכול להידפק - הוא יכול "לצאת משימוש תקין לזמן מה" ואנו חייבים לסדר אותו ללא כל ה "כדוריידה". אני מכור למתדון וקלונקס. אם אין לי את שתי התרופות לפחות כדור ביום - אני לא רק שלא יישן - אני גם יקבל "אחלה לילה לכתיבת ספר - הבעיה זה שי אפשר לכתוב - העישון כל-כך רחב בגלל ה "קריז" - כן אחי - כדורי שינה ממכרים פ-י-ז-י-ת!

    את האמת - לא בדקתי מהו הכדור שאמרת - אני הייתי ממליץ לך להתחיל ולסיים עם חלב חם לפני השינה, להעיף את הטלוויזיה מחדר השינה ולקנות (אם אתה לא אוהב לעשות חליטה - כדורים טבעיים מהסוג שיש בהם וולריאנה או פסיפלורה". ל יותר משלוש ארבע ימים - להסדר השעון - ואם אתה לוקח כדור טבעי שיש בו וולריאנה - אל תשתה חלב - תירדם - אך תתעורר בגלל הצורך העז לרוץ לשלשל :)
    אם אתה אכן בחור שאוהב חליטות לך לחנות טבע או שוק - וקנה:

    לואיזה וורבנה, פסיפלורה לחליטה(צמח לא פרי), עלי יסמין בבונג' ומנטה חריפה (לא נענע). כשאתה עושה חליטה לעולם על תבשל את המרכיבים!!! 90 מעלות כבר יהרגו כ 85% מהחומרים הבריאים שאנו צריכים (תאמין לי - זה ייצא טעים מאד ופשוט תיהנה מזה ותירדם כמו תינוק!

    ההכנה מאד פשוטה:

    ל חצי ליטר מים חמים (לא רותחים) (הקומקום רתח - עמד כ 2 דקות עם מכסה פתוח- מצוין) - קמצוץ לואיזה (לפםי הטעם- כף -אני מדבר על לואיזה וורבאנה כשהעלים שלמים) יחד ם כף גדושה של בבונאג' ושופך 200 מ"ל - נותן לזה לעמוד כ 7 דקות מכוסה, סנן את הצמחים. שוב תרתיח את הקומקום וכף מכל הצמחים שנשארו (כף מכל צמח) ותוסיף 250-300 מ"ל של המים הלא רותחים (80 מעלות צלסיוס בערך) - תראה המנות לא חייבות להיות מדויקות - אלו צמחי מרפא אך - שוב לא מהזן הדורש דיוק מדוקדק. הסוד זה שלואיזה ובבונג', נותנים את "הטוב שבהם" אך אסור לחלוט אותם הרבה זמן יחד עם צמחים אחרים - יהיה מר ולא כיף.

    תן לחליטה לעמוד כ 10-15 דקות - סנן וההההכככככככיייייי חשוב - ללא סוכר!!!
    סוכר יהרוג את כל הטוב שיש שם - דבש עובד טוב. דבש - לפי הטעם.

    תאמין לי ייצא לך משהו טעים להפליא - ומרגיע. לא צריך לבלוע כימיה שרק תביא אתך בסוף להתמכרות קשה.
    תאמין לי - מה שרשמתי לך - זה כיף וזה עובד!! שים מוסיקה רגוע - תשתה את החליטה החמימה. ובכף לך לישון. אהבת? ספר לחברים.

    במקרה שאתה עצלן - קנה אאת הכדורים שיש בהם ולריאן ופסיפלורה (שילוב טוב) רגיעון לילה נראה לי - לא ממכר (שוב אם לא עושים זאת כל הזמן) - וסקס לדעתי הוא הדבר שלאחריו אני נרדם גם בעמידה (כששנינו בעמידה אני והחבר החמוד שעוזר לי בסקס (לא התכוונתי שאני הומו - אני מדבר על "שמול") :)
    שיהיה לך רק טוב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו