עזרה דחופה אנשים

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • עזרה דחופה אנשים
    דניאל
    17/02/2013

    יום חמישי האחרון יצאתי עם חבר לבילוי סופש בנמל ת"א ערב הוולנטיין תוך כדי נסיעה לשם אני שותה וודקה עם רדבול בערך שתי כוסות נכנסנו למועדון היה שמח מוזיקה טובה ניגשתי לבר ושתיתי עוד שלוש ציסרים של ערק המשכתי לרקוד וחבר לוקח אותי שוב לבר ומזמין לי ציסר ווסקי זהו זה כבר שפח אותי אני זוכר רק שנשענתי על אחד השולחנות לזמן מסוים. ופה מתחיל הסיפור הגדול. הגיע מישו עד עכשיו איני זוכר מי היה האיש ישב ליידי וביקש אש אני מביא לו הוא מדליק גוינט ומציע לי לקחת שכטה מקרב את זה לפה שלי ואני מתחיל לשאוף אחת ועוד אחת ועוד אחת סהכ שלושה שאיפות חזקות . אני קם וצתחיל לקפוצ הרגשתי משהו חזק ברגליים שהם נדפקות במהירות לריצפה במשך איזה 10 דקות ואני מרגיש פיתאום טוב זוכר שהיו ליידי שתי בחורות שצחקו עליי כי לא הפסקתי לחייך בלי שום סיבה הצטלמו איתי תוך כדי שאני משתגע חברי לא שמו לב לתופעה שאי מתנהג באופן חריג מהרגיל בדכ אני שקט ויושב בצד .הרגשתי יובש בפה התחלתי להתנדנד ולהחזיק בכל חפץ שהיה לידי בשביל לא ליפול חריפות בפה וכאבי ראש עזייםםם נפלתי לריצפה . חבר לקח אותי החוצה וזה פה כבר התחלתי לבכות ואמרתי בקול אני לא רוצה למות אני רוצה לחיות הרגשתי שאני גומר עם החיים חברי ניסו לדובב אותי ואני התעקשתי שיזמינו אמבולנס (שכחתי לציין שאני בחיים לא עישנתי סמים קשים ולא ידעתי איזה סוג חומר היה בסיגריה של האיש) לאחר שעתיים התחלתי לחזור לשפיות ושאלתי אותם איפה אנחנו ביקשתי מהם שילכו לבית ושיעזבו אותי בשקט שלא ידברו בקול רם ליידי ה תוך כדי אני ממשיך להרגיש יבשששש בפה ושוב בוכה השעה 7 בבוקר יום שישי ואני מתעורר במיטה שלי בבית לא זוכר את הדרך בשבת הרגשתי נורא ואני מפחד שהרסתי לעצמי משהו במח אני מרגיש שהחשיבה שלי השתנתה לשלילית אנא מכם למבינים שבכם מה זה איך מתמודדים עם זה יהיה לי נזק בעתיד (חברי אומרים שזה יעבור אני לא רוצה ללכת לרופה ולגרום סביבי ידיעה שאני נרקומן) האם יש אפשרות להחזיר תגלגל לאחור או שכבר מאוחר מדי????? לקחתי חופש מהעבודה כי אני לא רוצה שהחברה שלי בעבודה יראו איז סימן או התנהגות מוזרה. כרגע אני חש בכאבי בטן קלים ומצב רוח שיותר מפחיד אותי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עזרה דחופה אנשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עזרה דחופה אנשים - תגובה

    פרופ` פנחס דנון
    18/02/2013

    שלום לך,

    אם התאוששת המצלה שלי לא רלוונטית אבל אם אתה עדיין סובל מתופעות נפשיות וגופניות תפנה לעזרה אצל פסיכיאטר בהקדם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה אני מרגיש טוה ב"ה

    דניאל
    01/03/2013

    זה היה שבוע מאד קשה מקווה שלא נחזור על הטעות שוב. ניפגשתי עם קמה רופאים נשלחתי למיון ומסתבר שהכל היה במחשבה בראש שום דבר לא היה פיזי בגוף.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כמה

    דניאל
    01/03/2013

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אל תדאג...אתה לא נרקומן

    קטיה
    03/03/2013

    חחחחח ילד, איך אתה מגיע לחורים האלה שאתה לא מעוניין לחקור?
    לא מערבבים סוגי אלכוהול שונים, זה מוחק את הראש. יכלת להסתפק בוודקה אחת. אם מעולם לא עישנת, זה נראה לך המקום להתחיל? מול בחורות? לא למדת שמודדים כובעים מוזרים בחדרי חדרים?
    חוץ מזה נראה שהחברים שלך בקטעים אחרים ממך, ואתה לא עומד בקצב שלהם.
    אתה לא נרקומן ואתה גם לא מבין את משמעות המילה.
    אז אם הגעת לכאן ואתה יודע להשתמש בעכבר ולהקליד כתובות באינטרנט, תנסה גם לחפש בגוגל מה זה נרקומן, ואיך לשתות נכון, ואיך לא להיות ילד טמבל.
    סה"כ נשמע ששאתה ילד טוב, ותשמור את הרפתקאות השתייה והג'ויינטים שלך לכשממש תצטרך אותם, כשתהייה שחוק בעבודה, או כשתצטרך להתמודד עם דברים קשים בחיים.
    חיה את החיים היפים שלך ותשאיר את הסאטלות והאלכוהול למי שכבר לא יכול בלי זה.
    בהצלחה ותהנה מהחיים :)

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו