הפסקת שימוש בחשיש

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הפסקת שימוש בחשיש
    מעשן
    11/06/2008

    אני בן 29, לפני שבוע, לאחר מספר שנים של עישון חשיש על בסיס יומיומי (עם הפסקות יזומות מדי פעם), החלטתי לשים סוף להרגל/שימוש/ התמכרות ו"חתכתי" בצורה חדה והחלטית .. התחושה הפיזית הרעה הזכורה לי ממקרים קודמים חזרה גם הפעם (גלי חום, קשיים בהירדמות) ומצב הרוח גם הוא אינו בשמיים, אך אני בהחלט מזהה מגמת ירידה ב"עצבנות" ומרגיש בסה"כ בשליטה . למזלי התברכתי בבת זוג תומכת, מבינה ומחזקת (שמעולם לא עישנה) ואני בהחלט מרגיש שהגמילה איננה בשמים. מעיון בפורום עולה בי התחושה שאתה נוטה להמליץ על טיפול תרופתי/ פסיכולוגי לאנשים במצבי, אך אני חושש מהתיוג הנלווה ומתופעות לוואי של טיפול תרופתי. האם לא ניתן לעבור תהליך זה לבד ובדיסקרטיות? האם ישנן השלכות נוספות לגמילה עצמאית שכזו? תודה מראש, מעושן לשעבר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הפסקת שימוש בחשיש

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להלחם בסטיגמה

    פרופ` פנחס דנון
    12/06/2008

    גמילה יבשה אכן אפשרי לגמילה מחשיש
    אתה עלול לסבול מתופעות גמילה ימים עד שבוע שבועים ולאחר מכן תופעות אלו יעלמו בהדרגה
    אך אם תחליט לעזר בעזרה מקצועית אולי לא יהיו תופעות לוואי. . .
    לבחירתך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו