מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- הימור .....חלי14/06/2008
לד"ר דנוך
שלום רב,
אני חוזרת על תגובתך בנושא הימורים.
בעלי התחיל ללכת לעמותה היה 3 מפגשים אבל ברגע, שהייתי אמורה להצטרף
הפסיק לגמרי, ולא מוכן לדבר על זה.
המצב היום גרוע יותר , יוצא בבוקר ונכנס הביתה בחצות, והיום אני לא יכולה גם להגיד
דבר, כי פשוט הוא מתעצבן בצורה לא הגיונית,
אציין שהוא עבר ניתוח בראש להסרת גידול מיניגיומה , לפני 3 שנים, היום עובד מלא הכל בסדר
לפי בדיקות הרפואיות.
אני חושבת היום שיש גם השלכות, פשוט צורה העצבים שלא לא רציונלית.
ללכת לטיפול - לא מוכן לשמוע, גם אני מרגישה היום כאשתו שאני כלום, אני מרגישה חוסר הערכה
ובטח לא מוכן לשמוע לדברי
במידה והערתי כי הגיע ב 2.00 בלילה, למחרת עושה דווקא , ולא מדבר, כועס
ואז אני ע"מ לתפקד לוקחת כדורי הרגעה לישון
מה עלי לעשות ? ? אני מיואשת
אודה לכל כיוון
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר חייב טיפול
פרופ` פנחס דנון15/06/2008בעלך זקוק לטיפול אבל כנראה לא מוכן להודעת בכך.
חייבים לשנעה אותו להגיע לטיפול אבל לא רק פסיכולוגי כנראה יש צורך גם בטיפול תרופתי* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהדרך החיים
טל10/08/2008שלום חלי, שמי טל ואני בן 32. מהמר מגיל 20. הפסדתי במשך 12 שנות חיי מיליוני שקלים בהימורים. אני מטופל בימים אלה במרפאת מיינד קלינק ומצליח לשמור עצמי נקי כבר למעלה מ- 10 חודשים, אך זה לא רצון כתיבתי אלייך. בעלך במצוקה קשה. הוא הרוויח אישה כמוך שאיכפת לה, אך הוא מהמר ואת בין הפטיש לסדן. זה נכון לומר שהוא צריך טיפול, אבל כמי שהיה שם, אני יכול להגיד לך, שבשביל לקבל טיפול במצב שבו נמצא בעלך, הדרך היחידה שלו היא לקבל מכה מאוד קשה. אינני יודע אם יש לכם ילדים, ומה מצבכם המשפחתי, אבל הדרך הכי רצינית לטפל בבעלך, מתחילה בזה שצריך להסביר לבעלך מה הוא הולך להפסיד אם לא יילך לטיפול. בין אם זה להראות לו תמונות של הילדים במצבים שמחים, או תמונות שלכם כזוג מאושר ולהסביר לו שלמעשה את כל זה הוא עומד לאבד בין רגע, אם לא יילך לטיפול. רוב המהמרים הם אנשים מדהימים שחולים במחלה נוראית. אם בעלך הוא אותו אדם מדהים כמו כל המהמרים הוא בעל מצפון, ואולי דרך הילדים ודרכך יצליח לרצות לצאת לטיפול. אינני מוסמך לתת עצות, אך אם זה לא יעזור, הייתי אומר לך לקום ולעזוב אותו כדי לזעזע אותו, אבל זה כבר ממש להיכנס לתוך נבכי המשפחה, דבר שבוודאי אני לא יכול לעשות. הלוואי ובכל זאת הוא ירצה לעשות צעד כל שהוא ואני אשמח להסביר לו בכל דרך כמה קשה הדרך אבל כמה נעימה היא שמגיעים לשלבים אחרים. טל
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם בדיכאון?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

