הימור .....

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • הימור .....
    חלי
    14/06/2008



    לד"ר דנוך
    שלום רב,
    אני חוזרת על תגובתך בנושא הימורים.
    בעלי התחיל ללכת לעמותה היה 3 מפגשים אבל ברגע, שהייתי אמורה להצטרף
    הפסיק לגמרי, ולא מוכן לדבר על זה.
    המצב היום גרוע יותר , יוצא בבוקר ונכנס הביתה בחצות, והיום אני לא יכולה גם להגיד
    דבר, כי פשוט הוא מתעצבן בצורה לא הגיונית,
    אציין שהוא עבר ניתוח בראש להסרת גידול מיניגיומה , לפני 3 שנים, היום עובד מלא הכל בסדר
    לפי בדיקות הרפואיות.
    אני חושבת היום שיש גם השלכות, פשוט צורה העצבים שלא לא רציונלית.
    ללכת לטיפול - לא מוכן לשמוע, גם אני מרגישה היום כאשתו שאני כלום, אני מרגישה חוסר הערכה
    ובטח לא מוכן לשמוע לדברי
    במידה והערתי כי הגיע ב 2.00 בלילה, למחרת עושה דווקא , ולא מדבר, כועס
    ואז אני ע"מ לתפקד לוקחת כדורי הרגעה לישון
    מה עלי לעשות ? ? אני מיואשת

    אודה לכל כיוון

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    הימור .....

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • חייב טיפול

    פרופ` פנחס דנון
    15/06/2008

    בעלך זקוק לטיפול אבל כנראה לא מוכן להודעת בכך.
    חייבים לשנעה אותו להגיע לטיפול אבל לא רק פסיכולוגי כנראה יש צורך גם בטיפול תרופתי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דרך החיים

    טל
    10/08/2008

    שלום חלי, שמי טל ואני בן 32. מהמר מגיל 20. הפסדתי במשך 12 שנות חיי מיליוני שקלים בהימורים. אני מטופל בימים אלה במרפאת מיינד קלינק ומצליח לשמור עצמי נקי כבר למעלה מ- 10 חודשים, אך זה לא רצון כתיבתי אלייך. בעלך במצוקה קשה. הוא הרוויח אישה כמוך שאיכפת לה, אך הוא מהמר ואת בין הפטיש לסדן. זה נכון לומר שהוא צריך טיפול, אבל כמי שהיה שם, אני יכול להגיד לך, שבשביל לקבל טיפול במצב שבו נמצא בעלך, הדרך היחידה שלו היא לקבל מכה מאוד קשה. אינני יודע אם יש לכם ילדים, ומה מצבכם המשפחתי, אבל הדרך הכי רצינית לטפל בבעלך, מתחילה בזה שצריך להסביר לבעלך מה הוא הולך להפסיד אם לא יילך לטיפול. בין אם זה להראות לו תמונות של הילדים במצבים שמחים, או תמונות שלכם כזוג מאושר ולהסביר לו שלמעשה את כל זה הוא עומד לאבד בין רגע, אם לא יילך לטיפול. רוב המהמרים הם אנשים מדהימים שחולים במחלה נוראית. אם בעלך הוא אותו אדם מדהים כמו כל המהמרים הוא בעל מצפון, ואולי דרך הילדים ודרכך יצליח לרצות לצאת לטיפול. אינני מוסמך לתת עצות, אך אם זה לא יעזור, הייתי אומר לך לקום ולעזוב אותו כדי לזעזע אותו, אבל זה כבר ממש להיכנס לתוך נבכי המשפחה, דבר שבוודאי אני לא יכול לעשות. הלוואי ובכל זאת הוא ירצה לעשות צעד כל שהוא ואני אשמח להסביר לו בכל דרך כמה קשה הדרך אבל כמה נעימה היא שמגיעים לשלבים אחרים. טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו