מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
- התמכרות לפגיעה עצמיתארי23/06/2008
ערב טוב ,
את האמת לא יודעת מאיפה להתחיל , זה ממש קשה להוציא הכל ובמיוחד שאף אחד לא יודע מה קורה איתי , אף פעם לא הלכתי לטיפול והבעיה לא מעוניינת ללכת , רוצה לפתור את הבעיה לבד , כן לבד ...
כבר שנים ארוכות - אין יום שעובר – אלא מזיקה לעצמי – לא משנה מה ובמה – העיקר להזיק כמו לחתוך , לשפוך משהו חם , לדקור , לשים חומר כימי מרוכז על גופי , לשים מגהץ חם על רגליי , נתילת תרופות ללא צורך , מרעיבה את עצמי המון שעות , ... והרשימה פתוחה ... רוב גופי מלא בצלקות ( חתכים וכוויות) – מבנה רזה מאוד (אורך 1.57מ' ומשקל 40 ק"ג ) ... וחוץ מאלא גם כן נסיתי כמה פעמים לשים קץ לחיי ולא הצלחתי , ותמיד מחפשת דרך נוספת כדי להעלם מהעולם הזה מבלי שיידעו ...
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר אי אפשר להלחם לבד
פרופ` פנחס דנון24/06/2008את זקוקה לעזרה ולא יכולה להלחם לבד
אנא תפני לעזרה מקצועית בהקדם* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירההמשך......... בבקשה תעני לי !!!!!!!
ארי25/06/2008תודה על תגובתך המכאיבה , האם בזה אתה אומר שאי אפשר לצאת מזה ....... אם אני לא מעוניינת בטיפול אז אשאר כך או אפילו המצב מדרדר יותר ויותר .................... ממש מפחדת מלגשת לטיפול - אולי שם יכריחו אותי באישפוז כפוי , אני לא יכולה להשטלת מלפגוע ולפגוע ... וחוץ מהמשקל היורד עוד ועוד ( 38ק"ג) ... אה וגם כן , עשיתי אתמול בדיקות דם שבכלל לא תקינות (אנימיה שהHB=8 וחוסר במלחים ובוויטמינים ) ... הכל חסר - מה לא מספיק לי משחסר לי בחיים ?!!! ולכן אני פונה שוב , אולי יש לך דרך להפחית מזה לאט לאט ולבד ............ תודה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי
ד"ר דנון26/06/2008אנא לפנות ליעוץ והערכה מקצועית כשאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהCH היקרה
יונתן30/06/2008הפסיכיאטר כאן הוא מאוד טכני משהו. אל תצפי לישועה מהפורום הזה. יהיה לך הכי טוב ללכת לטיפול פסיכולוגי לדעתי בתור התחלה ולא פסיכיאטרי. תני לי להמליץ לך על פסיכולוג מעולה, מנסיון אישי אני אומר לך, הייתי אצלו תקופה מסויימת והוא עזר לי להבין כל מיני דברים על עצמי. אל תפסלי! תתקשרי אליו הוא בן אדם מאוד נחמד ועם הרבה ניסיון, גם לי יש אי אילו שריטות והוא לא שפט אותי לרגע. תקבעי פגישה אחת ואז תחליטי. קוראים לו מנשה כהן, הטלפון שלו הוא 03-6419371, בתור התחלה הוא יוכל להיות לך לאוזן קשבת. ולגבי הפחד שלך מאשפוז כפוי, תביני שיש הבדל בתחום בריאות הנפש בין פסיכיאטר לפסיכולוג. פסיכיאטר הוא רופא כמו ד"ר דנון שפחות מתעסק בלדבר על הבעיות אלא יותר סביר שבאמת ייתן לך תרופות. עם פסיכולוג את יכולה לדבר ולהתחיל איזשהו תהליך שלאו דווקא כולל עירוב של תרופות או אישפוז. ואגב אולי דווקא פרוזאק יעשה לך ממש מהפך בחיים ואל תפחדי מזה. בקיצור דברי עם מנשה בתור התחלה (: בהצלחה, תהיי חזקה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טובים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)




.jpg)
.jpg)

