התמכרות לפגיעה עצמית

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • התמכרות לפגיעה עצמית
    ארי
    23/06/2008

    ערב טוב ,
    את האמת לא יודעת מאיפה להתחיל , זה ממש קשה להוציא הכל ובמיוחד שאף אחד לא יודע מה קורה איתי , אף פעם לא הלכתי לטיפול והבעיה לא מעוניינת ללכת , רוצה לפתור את הבעיה לבד , כן לבד ...
    כבר שנים ארוכות - אין יום שעובר – אלא מזיקה לעצמי – לא משנה מה ובמה – העיקר להזיק כמו לחתוך , לשפוך משהו חם , לדקור , לשים חומר כימי מרוכז על גופי , לשים מגהץ חם על רגליי , נתילת תרופות ללא צורך , מרעיבה את עצמי המון שעות , ... והרשימה פתוחה ... רוב גופי מלא בצלקות ( חתכים וכוויות) – מבנה רזה מאוד (אורך 1.57מ' ומשקל 40 ק"ג ) ... וחוץ מאלא גם כן נסיתי כמה פעמים לשים קץ לחיי ולא הצלחתי , ותמיד מחפשת דרך נוספת כדי להעלם מהעולם הזה מבלי שיידעו ...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    התמכרות לפגיעה עצמית

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אי אפשר להלחם לבד

    פרופ` פנחס דנון
    24/06/2008

    את זקוקה לעזרה ולא יכולה להלחם לבד
    אנא תפני לעזרה מקצועית בהקדם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך......... בבקשה תעני לי !!!!!!!

    ארי
    25/06/2008

    תודה על תגובתך המכאיבה , האם בזה אתה אומר שאי אפשר לצאת מזה ....... אם אני לא מעוניינת בטיפול אז אשאר כך או אפילו המצב מדרדר יותר ויותר .................... ממש מפחדת מלגשת לטיפול - אולי שם יכריחו אותי באישפוז כפוי , אני לא יכולה להשטלת מלפגוע ולפגוע ... וחוץ מהמשקל היורד עוד ועוד ( 38ק"ג) ... אה וגם כן , עשיתי אתמול בדיקות דם שבכלל לא תקינות (אנימיה שהHB=8 וחוסר במלחים ובוויטמינים ) ... הכל חסר - מה לא מספיק לי משחסר לי בחיים ?!!! ולכן אני פונה שוב , אולי יש לך דרך להפחית מזה לאט לאט ולבד ............ תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי

    ד"ר דנון
    26/06/2008

    אנא לפנות ליעוץ והערכה מקצועית כשאלות לפורום לא במקום יעוץ מקצועי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • CH היקרה

    יונתן
    30/06/2008

    הפסיכיאטר כאן הוא מאוד טכני משהו. אל תצפי לישועה מהפורום הזה. יהיה לך הכי טוב ללכת לטיפול פסיכולוגי לדעתי בתור התחלה ולא פסיכיאטרי. תני לי להמליץ לך על פסיכולוג מעולה, מנסיון אישי אני אומר לך, הייתי אצלו תקופה מסויימת והוא עזר לי להבין כל מיני דברים על עצמי. אל תפסלי! תתקשרי אליו הוא בן אדם מאוד נחמד ועם הרבה ניסיון, גם לי יש אי אילו שריטות והוא לא שפט אותי לרגע. תקבעי פגישה אחת ואז תחליטי. קוראים לו מנשה כהן, הטלפון שלו הוא 03-6419371, בתור התחלה הוא יוכל להיות לך לאוזן קשבת. ולגבי הפחד שלך מאשפוז כפוי, תביני שיש הבדל בתחום בריאות הנפש בין פסיכיאטר לפסיכולוג. פסיכיאטר הוא רופא כמו ד"ר דנון שפחות מתעסק בלדבר על הבעיות אלא יותר סביר שבאמת ייתן לך תרופות. עם פסיכולוג את יכולה לדבר ולהתחיל איזשהו תהליך שלאו דווקא כולל עירוב של תרופות או אישפוז. ואגב אולי דווקא פרוזאק יעשה לך ממש מהפך בחיים ואל תפחדי מזה. בקיצור דברי עם מנשה בתור התחלה (: בהצלחה, תהיי חזקה!!!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו