בעלי מהמר כפייתי

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • בעלי מהמר כפייתי
    מאיה
    26/07/2008

    בעלי מכור להימורים תקופה ארוכה של מס' שנים ללא ידיעתי, נמצא בטיפול לסירוגין בעמותת אפשר,בכל תקופה בחיים התמכר לצורה שונה של הימורים, תקופה מסויימת היה מכור למכונות מזל, כרגע ההתמכרות היא במשחקי הצ'אנס של מפעל הפיס,הדבר נודע לי לפני חצי שנה לאחר שהמטפלת שלו לחצה עליו שיגלה לי, מאז אני מנסה בכל דרך לעזור לו אך ללא הצלחה, הוא גם מאוד מנסה ומשתדל ורוצה לצאת מזה אך לא כל כך מצליח,מספר שלי שזה משתלט עליו והוא לא עומד בפני הדחף והפיתוי, ניסינו בדרכים שונות שזה כלל טיפולים אלטרנטיבים,שיחות אישיות וקבוצתיות ואפילו קיבל כדורים מדר' דנון בהפניית המטפלת שלו אך ללא הועיל, אנחנו נואשים ...במיוחד בעלי והוא אפילו הציע לאשפז אותו, האם הדבר אפשרי? מה הפתרון...אנחנו מיואשים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בעלי מהמר כפייתי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעלך קבל כדורים ונטל אותם ?

    פרופ` פנחס דנון
    26/07/2008

    לפי פנייה בעלך (לא ידוע מי הוא) היה כנראה אצלי בהתיעצות וקיבל כדורים.
    האם הוא נטל אותם? האם הוא בא לביקורת או פנה רק פעם אחת וזהו ?
    בדרך כלל אנני נותן כדורים וזהו מבקש לפחות פעם או פעמיים לבא לביקורת. אנא תבדיקי עם בעלך מה הוא עשה כיכול להיות בכלל לא נטל טיפול או הפסיק על דעת עצמו. . .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כוח הרצון

    טל
    10/08/2008

    שלום מאיה, שמי טל, ואני הייתי שם במקום שבו נמצא בעלך. 12 שנות הימורים מאחוריי, ועוד מסע ארוך ליציאה ממנו לפניי. לפני 10 חודשים בצעד אחרון לפני ייאוש, פניתי לטיפול במרפאת מיינד קלינק ומאותו רגע, אני נקי מהימורים. כפי שמציין בפורום הזה ד"ר דנון, וכפי שטוענים כל המטפלים בגמילה מהימורים, הדרך הראשונה היא רצון המהמר לצאת מזה. רצונו של בעלך באשפוז כדי להיגמל, בעיני הוא רצון לברוח יותר מאשר לטפל...וזיכרי הייתי שם במקומו! גם אני רציתי להתאשפז ולברוח...אך היום מבין שהדרך להתמודד היא להסתכל על זה בעיניים ולהתמודד עם זה. נכון, שצריך אולי לקחת כדורים כדי לסייע לגמילה, אבל כוח הרצון שלו ושלך הוא מעל הכל. אני הייתי נשוי ובתקופת נישואיי לא יכולתי להיגמל מהימורים, זה גרם להרס המשפחה שלי ולגירושיי. במובן מסויים, לתמיכה של בת הזוג, ישנה חשיבות עליונה בגמילה מהימורים. גרושתי בעצמה לא יכלה לסייע מסיבות אישיות להליך הגמילה שלי והוא נכשל. כמהמר לשעבר לאישה של מהמר, אני יכול להגיד לך שבשלב זה של חייו הוא זקוק לך יותר מכל דבר אחר. את צריכה ללכת איתו לכל מקום כדי לטפל. אין טעם להגיד שהוא מטופל בעמותת אפשר או בכל דרך אחרת, ישנה חובה ממשית ללוות אותו לכל טיפול ולהיות חלק בלתי נפרד מהטיפול. למען הגילוי הנאות, אציין שאני עדיין מטופל אצל ד"ר דנון והגב' אירנה נתנאל במרפאת מיינד קליניק ואני פשוט ממליץ בחום השניים האלה הצילו את חיי בהרבה מובנים, אך אינני מספר לך זאת כדי לעשות להם פרסומת, אלה מתוך נקודת מבט וכאב של אחד שהיה שם ומאוד רוצה לעזור. בהצלחה טל

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו