חייבת לרזות

לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום
 
  • חייבת לרזות
    לא מגלה
    14/09/2008

    שלום לך, אני 3 חודשים אחרי לידה, 1.67, משקל, 114 כל חיי נאבקתי במשקל, הגעתי למצבים שהייתי בולמית ולמחשבות אובדניות, היום, אחרי ההריון הגעתי לסי במשקל שלי, ופיתחתי חוסר אכפתיןות, כולם מסביבי מתחננים שארד במשקל, אך אני לא מצליחה אפילו לנסות, אני צריכה להוריד 45 קילו, ורק המחשבה על כך גורמת לי להרים ידיים ולהגיד לעצמי שזהו..אני צריכה להשלים עם הגזירה והגזרה המפלצתית הזו שלי... ברצוני לציין שאני מניקה..מה אתה מציע לי? אני יודעת שהבעיה שלי לא עם אוכל אלא בראש אך אין לי כלים להתמודד איתה, אני מתוסכלת

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    חייבת לרזות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • השמנה וחוסר איכפתיות

    ד''ר עודד רוזנברג
    15/09/2008

    הבעיה שלך מורכבת,אולם מצבים בולימיים,מחשבות אובדניות מרמזים על אפשרות שישנה בעיה פסיכיאטרית הקשורה ישירות או בעקיפין להשמנה שלך ולפגיעה בתדמית הגוף.איני יודע ליעץ לך בעניני הרזיה אולם אני בהחלט מיעץ לך לפנות תחילה לאיבחון ולאחר מכן אולי גם לטיפול פסיכיאטרי שאינו כולל בהכרח מתן תרופות.כמו שאמרת - אין לך את הכלים להתמודד.תדמית הגוף עשויה להיות בעיה פסיכיאטרית אך כרופא אני מחויב לומר לך שהשמנת יתר הינה גורם סיכון משמעותי וחמור למספר מחלות קטלניות ועל כן ולו רק מסיבה בריאותית עלייך לרדת במשקל.
    בהצלחה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו